پرداخت ۴۵۱ میلیارد ریال مستمری به مدد‌جویان کمیته امداد فارس

شیراز(پانا) _مدیر کل امداد فارس  از پرداخت  ۴۵۱ میلیارد و ۳۱۰ میلیون و ۶۶۰ هزار ریال مستمری به مدد‌جویان کمیته امداد استان فارس در ۶ ماهه ابتدایی سال جاری خبر داد.

کد مطلب: ۹۶۳۱۳۶
لینک کوتاه کپی شد
پرداخت ۴۵۱ میلیارد ریال مستمری به مدد‌جویان کمیته امداد فارس

محمد بذرافشان پرداخت کمک معیشت به مددجویان تحت حمایت این نهاد را یکی از مهم ترین خدمات حوزه حمایت برشمرد و گفت: در ۶ ماه ابتدایی سال جاری، مبلغ ۴۵۱ میلیارد و ۳۱۰ میلیون و ۶۶۰ هزار ریال مستمری به حساب سرپرست خانوارهای کمک معیشت بگیر تحت حمایت کمیته امداد فارس واریز شده است.

او افزود: در حال حاضر ۱۸۳ هزار و ۸ خانوار با تعداد ۳۶۶ هزار و ۷۰۱ نفر تحت حمایت این نهاد هستند که از این تعداد ۱۴۶ هزار و ۶۱۶ خانوار با تعداد ۲۷۰ هزار و ۹۹۰ نفر کمک معیشت بگیر کمیته امداد فارس هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان فارس گفت: علاوه بر مستمری، خدمات دیگری به مددجویان ارائه می‌شود، که از مهم‌ترین خدمات ارائه شده می توان به بیمه، کمک هزینه تحصیل، ازدواج، جهیزیه، زیارت و پرداخت وام‌های کارگشایی اشتغال و .. اشاره کرد.

بذرافشان با مهم برشمردن مسئله تغذیه در سلامت خانواده ها، یادآور شد: در حال حاضر ۸ هزار و ۳۰۲ کودک زیر ۶ سال تحت حمایت، زیر پوشش طرح امنیت غذایی این نهاد قرار داشته و ماهانه بسته غذایی دریافت می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار