مختومه شدن یکصد پرونده دعاوی درمناطق بیست و یک گانه شهرستان های استان تهران

تهران (پانا) - معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از مختومه شدن حدود یکصد پرونده دعاوی در شش ماه گذشته ودر مناطق بیست و یک گانه در شهرستان های استان تهران خبر داد.

کد مطلب: ۹۶۳۱۱۴
لینک کوتاه کپی شد
مختومه شدن یکصد پرونده دعاوی درمناطق  بیست و یک گانه شهرستان های استان تهران

یوسف بهارلومعاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، باتقدیر از تلاشهای ارزنده اداره حقوقی، املاک و حمایت قضایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران،اظهار داشت: در راستای اجرای مواد 107 و 108 قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری نزدیک به یکصد پرونده مربوط به دعاوی و شکایات مطروحه در دیوان عدالت اداری به صدور دادنامه قطعی منتج شده بودند با پیگیریهای اداره حقوقی، املاک و حمایت قضایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران مختومه شد.

او در ادامه با اشاره بر ضرورت رعایت قانون و قانونمداری، تاکید کرد: آموزش و پرورش به عنوان بزرگترین و تاثیرگذارترین نهاد فرهنگی کشور باید در این راستا تلاش های گسترده تری را آغازنماید و فرهنگ قانون مداری را در جامعه و بین دانش آموزان توسعه دهد.

بهارلوتصریح کرد: تعداد زیادی از پرونده‌های حقوقی در سال جاری با میانجیگری اداره حقوقی، املاک و حمایت قضایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران متوقف و با رضایت شاکیان همراه بود که بسیار قابل تقدیر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار