کریمی: همه مناطق شهر تهران دارای کلینیک های دانش آموزی هستند

تهران (پانا) - عبدالرسول کریمی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران در جمع کارشناسان مشاوره مناطق 19گانه شهر تهران، مهمترین وظیفه مشاور را تعامل و برقراری رابطه سازنده بادانش آموزان بیان کرد.

کد مطلب: ۹۶۳۰۱۲
لینک کوتاه کپی شد
کریمی: همه مناطق شهر تهران دارای کلینیک های دانش آموزی هستند

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران که در جمع کارشناسان مشاوره مناطق 19 گانه که در کلینیک توحید برگزار شده بود اعلام کرد: مهمترین وظیفه مشاور تعامل و برقراری رابطه سازنده با دانش آموزان می باشد و مشاور موفق در مدرسه همیشه شکار لحظه ها می کند.

کریمی افزود: در دنیای کنونی با پیچیدگی های خاص و آسیب های نوپدید که هر لحظه فرزندان و دانش آموزان ما را تهدید می کند نقش مشاور بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد لذا ما در سال جاری سعی کرده ایم اهمیت مدرسه محوری را در برنامه های خود داشته باشیم و تعداد بیشتری مشاور به مدارس اعزام کنیم.

وی به برخی از فعالیت مشاوران در مدارس اشاره کرد و به مسئولین مشاوره مناطق تأکید کرد سعی کنید بیشتر به مدارس بروید چون ما انتظار داریم اثرات کار را در محیط مدرسه مشاهده کنیم.

معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران تصریح کرد: بزودی پروژه نماد کشوری در شهر تهران راه اندازی خواهد شد و سعی خواهیم کرد از پتانسیل و ظرفیت دستگاههای بیرونی نهایت استفاده را ببریم. وی به توانمندسازی مشاوران نیز اشاره کرد و گفت: مشاور باید به سلاح و علم روز مجهز باشد و تکنیک ها و متون را بداند و شناسایی و تشخیص درست و به موقعی داشته باشد و در مواقع لزوم هم به کلینیک ها ارجاع دهد.

کریمی خاطرنشان کرد: خوشبختانه همه مناطق شهر تهران الان دارای کلینیک های دانش آموزی هستند و آماده هرگونه خدمات رسانی به دانش آموزان و خانواده های محترم آنان می باشند تا بتوانند دغدغه های آنان را کاهش دهند؛ و همچنین گفت: انتظار می رود در مناطق 19 گانه با ایجاد اتاق های اندیشه ورز (فکر) از پتانسیل و ظرفیت مشاوران خوب و تحصیل کرده استفاده بهینه را ببریم.

در خاتمه از زحمات و خدمات مسئولین مشاوره قدردانی به عمل آمد و به سوالات حاضران نیز پاسخ داده شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار