مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی ؛

کسب بیست عنوان برتری توسط شورای انجمن اولیا و مربیان مدارس

تبریز(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی از کسب بیست عنوان برتری توسط شورای انجمن اولیا و مربیان مدارس استان در ارزیابی های صورت گرفته سال تحصیلی 98- 1397 خبر داد.

کد مطلب: ۹۶۲۹۶۴
لینک کوتاه کپی شد
کسب بیست عنوان برتری توسط شورای انجمن اولیا و مربیان مدارس

جعفر پاشایی با اعلام این خبر گفت: براساس شاخص‌های ارزیابی وزارت آموزش وپرورش 20 انجمن اولیا و مربیان مدارس استان در بخش های مختلف ممتاز شناخته شدند.

وی ساماندهی و توسعه همکاری های اولیا، آموزش خانواده و خدمات راهنمایی و مشاوره ای به دانش آموزان و خانواده آنها را از جمله شاخص های انتخاب انجمن های برتر دانست و افزود: طرح های ابتکاری مدرسه برای استفاده مستمر از مشارکت اولیا و دانش آموزان و اجرای جشنواره تجارب برتر دانش آموزان از دیگر ملاک های ارزیابی برای انتخاب انجمن های برتر کشوری است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه تعداد مراکز راهنمائی ومشاوره خانواده این استان به 11مرکزراهنمائی ومشاوره خانواده پیوند افزایش یافته، افزود: دوره‌های دانش افزایی تخصصی مدرسان آموزش خانواده و جذب مدرس آموزش خانواده ازعملکرد خوب این استان در ارزیابی اعلام شده است.

پاشایی بیان داشت: امسال ۳ کارگروه تخصصی در راستای فعالیت های انجمن اولیاء ومربیان برای توسعه فعالیت های آموزشی وپرورشی، مراکزراهنمائی ومشاوره خانواده ، جذب مشارکت فکری وتخصصی مهارت های اولیا در مدارس فعال، تشکیل اتاق اولیا در مدارس و ایجاد کتابخانه تخصصی اولیا در مدارس تشکیل شدند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: انجمن اولیاء ومربیان باید درجلب اعتماد اولیاء و انتخاب افراد مجرب به عنوان یک نهاد و مجموعه سیاستگذار وارد میدان شود تا تاثیر گذاری واقعی خود را نشان دهد.
وی همکاری و تلاش مدیران و اولیا دانش آموزان مدارس استان در کسب مقام های برتر استانی و کشوری این انجمن های مدارس را یادآورشد و افزود: کارکرد موفق و تلاش مطلوب انجمن اولیا و مربیان استان در مدارس گام موثری در پیشبرد اهداف آموزشی و پرورشی در مدارس دانست .

شایان ذکر است،24 الی 30 مهر ماه هفته پیوند اولیاء و مربیان نامگذاری شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار