جذب نیکوکار توسط کمیته امداد شهرری

شهرری(پانا)- سرپرست کمیته امداد استان تهران گفت: همزمان با اربعین حسینی نود وسه نفر از خیران تهرانی برای حمایت از کودکان تحت حمایت کمیته امداد آمادگی خود را اعلام کردند که از این تعداد سی و سه حامی توسط کمیته امداد شهرری جذب شدند.

کد مطلب: ۹۶۲۹۳۹
لینک کوتاه کپی شد
جذب نیکوکار توسط کمیته امداد شهرری

سید ابوالفضل پرپنچی سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران با بیان اینکه همزمان با اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و پیاده روی جاماندگان اربعین در تهران پایگاه‌های جذب درمسیر راهپیمایان فعال بود، اظهار داشت: پایگاه‌های جذب ادارات کمیته امداد شهرری و مناطق تهران از خیران علاقمند ثبت نام کردند.

او همچنین گزارشی از کمکهای مردمی برای امور نیازمندان ارائه کرد وگفت: مردم نیکوکار شهر تهران درراهپیمایی اربعین بیش از۲۲۲میلیون ریال برای امور نیازمندان اختصاص دادند.

پرپنچی تصریح کرد: کمکهای مردمی درروز اربعین نسبت به سال گذشته یکصدوپنج درصد واعلام آمادگی خیران برای حمایت از کودکان نیازمندیکصد و سه درصد رشد داشته است.

او یادآور شد: هم اکنون۱۸هزار وهشتصد و هفتاد و نه کودک یتیم و غیر یتیم از خدمات کمیته امداد استان تهران بهره مند هستند که شصت و هشت هزار وچهارصد و نودخیر به عنوان حامی از آنها حمایت مادی و معنوی می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار