مالک اشرفی: همدلی، همراهی و نفوذ در قلب دانش آموزان مهمترین ویژگی معاونین و مربیان پرورشی است

مشهد(پانا)- اولین کارگاه و گردهمایی معاونین و مربیان پرورشی ناحیه ۶، با حضورمعاونت فرهنگی و پرورشی اداره کل استان خراسان رضوی، مدیر اموزش و پرورش ناحیه ۶، معاونت پرورشی و تربیت بدنی این ناحیه ، کارشناس مسئولان و کارشناسان این ناحیه و حضور بیش از ۳۰۰ نفر از معاونین و مربیان پرورشی و تشکیلاتی این ناحیه در محل فرهنگ سرای مصلی نژاد ناحیه۶ برگزار شد.

کد مطلب: ۹۶۲۹۱۵
لینک کوتاه کپی شد
مالک اشرفی: همدلی، همراهی و نفوذ در قلب دانش آموزان مهمترین ویژگی معاونین و مربیان پرورشی است

علیرضا مالک اشرفی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در اولین گردهمایی معاونین و مربیان پرورشی ناحیه۶ گفت: هدف اصلی فعالیت های پرورشی،ن خبه پروری و برگزاری مسابقات و رقابت های فرهنگی و هنری نیست بلکه همدلی ،همراهی و نفوذ در قلب دانش آموزان و حضور در جمع انان یکی از برجسته ترین ویژگی نیروهای پرورشی در مدارس می باشد.

وی همچنین گفت:مدیر آموزشگاه نبض تپنده و تنظیم کننده فعالیت های آموزشگاه است.

در ادامه نوراله جوانشیری مدیر اموزش و پرورش ناحیه۶ در جمع معاونین و مربیان پرورشی مدارس این ناحیه با تاکید بر نقش سازنده و کاربردی فعالیتهای پرورشی در مدارس گفت : فعالیتهای پرورشی و فرهنگی روح مدارس هستند.

وی ضمن تاکید بر احترام به خلاقیت های دانش اموزان گفت: شما مربیان و معاونین پرورشی در تربیت انسان در تراز جمهوری اسلامی کمک می کنید.

وی استفاده از تمامی ظرفیت های ناحیه جهت بهبود کیفی امور پرورشی را توصیه و افزود امسال اهمیت ۱۳ ابان بیشتر از سال های قبل است . امروز دشمن با بکار بردن استراتژی تحریم می خواهد مردم را در مقابل نظام قرار دهد و به همین دلیل امسال شرایط حساس تر و حمایت و نقش شما در اگاه کردن نسل جدید بسیار پررنگ تر خواهد بود.

وی در پایان با تاکید بر برگزاری بیش از پیش نماز جماعت در مدارس بیان کرد: مسابقات قران ،عترت و نماز،پیشانی و روح فعالیت های تربیتی مدارس می باشد و واکسنی بهتر از نماز در پیشگیری از آسیب های اجتماعی نیست.

مهدی خلیلی معاون پرورشی و تربیت بدنی این ناحیه ضمن تبیین برنامه های پرورشی در سال تحصیلی جدید گفت: وظیفه ما یاد دادن به دانش اموز نیست بلکه ایجاد بستری است که دانش اموز بتواند یاد بگیرد و باید زمینه را برای کشف استعدادهای دانش آموزان فراهم کنیم.دانش اموزان باید بیشترین نقش های هنری خود را در مدرسه ایفا کنند و بتوانند استعدادهای خود را به بقیه نشان دهند.

وی همچنین گفت: رعایت دستورالعمل ها و مقررات اردویی در کلیه فعالیت های فوق برنامه و خارج از محیط آموزشگاه،باید مد نظر مدارس قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار