پیام قدردانی دبیرکل اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان از وزیر آموزش و پرورش

تهران (پانا) - دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در پیامی به نمایندگی از تمام دانش‌آموزان عضو انجمن‌های اسلامی از همکاری‌های وزیرآموزش و پرورش در برگزاری و حضور باشکوه دانش‌آموزان در اربعین حسینی قدردانی کرد.

کد مطلب: ۹۶۲۸۰۱
لینک کوتاه کپی شد
پیام قدردانی دبیرکل اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان از وزیر آموزش و پرورش

به گزارش روابط عمومی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، متن پیام حسین تاریخی، دبیرکل اتحادیه به شرح زیر است:

حضور ارزشمند جناب آقای دکتر حاجی میرزایی

مقام محترم عالی وزارت آموزش و پرورش

سلام علیکم

پیاده روی اربعین، حماسه است؛ حماسه عاشقی در سکوت، حماسه صبر و استقامت، حماسه ایثار و محبت، حماسه تحمل دشواریها برای رسیدن به محبوب خدا و حماسه ایمان به پیامبر و اهل بیت (علیهم السلام) است.

بدون تردید اربعین جزء عناصر زمینه ساز ظهور در عصر ما محسوب میشود و نقش سازمان بخشی، تسهیلگر و الهام بخش در این زمینه دارد و همواره کسانی که در این اتفاق عظیم سهم مشارکتی داشتهاند مورد عنایت و لطف ویژه حضرت حق و خاندان پاک رسول اکرم (ص) قرار گرفتهاند.

بی شک تصمیم به جا، سازنده و قابل تقدیر وزارت آموزش و پرورش در موجه نمودن غیبت ایام زیارت اربعین، نشان از باور قلبی و ایمانی دستگاه تعلیم و تربیت دارد و بوی خوش و مبارک حرکت در مسیر تعالی سند تحول بنیادین را میدهد.

این درایت و هوشمندی موجبات افزایش دایره زائرین نوجوان اربعینی را فراهم نموده است که یکی از بهره برداران همین اقدام خوب، نظام تعلیم و تربیت در مدرسه است.

اعضای انجمنهای اسلامی دانشآموزان نیز همچون سال های گذشته با قوت در مسیر بهشت فعالیتهای فرهنگی - تربیتی خود را دنبال کرده، جمعی که رفتند موکبهای خدمتگزاری سیار در طریق الحسین (ع) را به دوش کشیدند و از توفیق خدمت به دیگر زائرین بهره مند شدند و آنانی که ماندند دلشان را نذر قدم های زینب (س) کرده و بستههای هدیه برای نوجوانان عراقی آماده کرده و خود را سهیم در جریان عظیم الهی اربعین کردند.

بدین وسیله ضمن تحسین این اقدام و تصمیم سنجیده به نمایندگی از کلیه دانشآموزان عضو انجمنهای اسلامی از حضرتعالی و همه دست اندرکارانی که در این امر خیر دست داشتهاند تشکر و قدردانی کرده و از خداوند متعال توفیقات روزافزون همه ی عزیزان و زحمت کشان فرهنگی را مسئلت مینمایم.

همواره دعاگوی مسئولان دلسوز انقلاب اسلامی هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار