هفته تربیت بدنی

ورزش در کنار تحصیل و تهذیب

سمنان (پانا) - متن پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان به مناسبت فرارسیدن هفته تربیت بدنی به شرح زیر می باشد:

کد مطلب: ۹۶۲۷۹۳
لینک کوتاه کپی شد
ورزش در کنار تحصیل و تهذیب

بسمه تعالی

ورزش، به عنوان عنصری ارزشمند و پر اهمیت در زندگی امروزی محسوب می شود و می تواند ضامن شادابی و سلامت جسم و روح گردد، آدمی برای رسیدن به کمال در مسیر الهی، نیاز به تقویت و تربیت توأمان روح و جسم دارد و ورزش آغازی در رفتن به مسیری روشن و رسیدن به آینده ای پرفروغ برای نوجوانان و جوانان غیور، فرهیخته، مؤمن و انقلابی استان دین مدار و دانش پژوه سمنان است.

ورزش در کنار تحصیل و تهذیب از خواسته های رهبری معظم انقلاب از جوانان و نوجوانان میهن اسلامی است. ورزش رمز سلامت، پویایی و سرزندگی است که ارتقای این عرصه‏، افزایش سلامت عمومی جامعه و نشاط و شادابی اجتماعی را در پی خواهد داشت.

ورزش عرصه توقف ناپذیری است که برای آن حد و مرزی به لحاظ توسعه و پیشرفت وجود ندارد. ورزش به عنوان یکی از مهم ترین ارکان تأمین سلامت جسمی، روانی و تقویت کننده ارزش های والای انسانی می تواند زمینه های پیشرفت را برای جوانان فراهم آورده و مهارت های زندگی مانند تعاون و همیاری، و در رأس آن، انسانیت را به آنان بیاموزد و روش و منش پهلوانی، قهرمانی و رادمردی را در جامعه ترویج کرده و گسترش دهد.

این جانب ضمن گرامیداشت یاد و نام قهرمانان، دلاوران و آزادمردان کربلا و عاشورا، هفته تربیت بدنی و ورزش را به تمامی فعالان این عرصه در سطح استان سمنان تبریک گفته و آرزومند توفیق ورزشکاران غیرتمند استان سمنان به ویژه معلمان و دانش آموزان عزیزِ ورزشکار در عرصه های ملی و بین المللی هستم.

محمد دستورانی
مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار