دیدار پس از 8 سال؛ سفر فلورانسی‌ها به امید طلسم‌شکنی

تهران (پانا) – پرونده هفته هشتم سری آ ایتالیا امشب در حالی بسته خواهد شد که برشا پس از 8 سال به مصضاف فیورنتنیا می‌رود تا به ادامه داشتن طلسمش کمک کند.   

کد مطلب: ۹۶۲۷۴۸
لینک کوتاه کپی شد
دیدار پس از 8 سال؛ سفر فلورانسی‌ها به امید طلسم‌شکنی

هشتمین هفته از سری آ ایتالیا امشب با برگزاری یک بازی در شهر برشا که از ساعت 22:15 آغاز خواهد شد، به پایان می‌رسد.

در آخرین بازی این هفته، فیورنتینا راهی شهر برشا شده تا پس از 8 سال به مصاف برشا تیم قدیمی این شهر برود و امیدوار باشد تا طلسم تاریخی این شهر برای فلورانسی‌ها سرانجام شکسته شود.

برشا - فیورنتینا / ساعت 22:15 ورزشگاه ماریو ریگامونتی شهر برشا

ایگینیو کورینی (ایتالیا) - ویچنزو مونتلا (ایتالیا)

آخرین بازی روبرو» برشا 2 - فیورنتینا 2

درباره بازی‌های روبرو»

در حالی پس از 8 سال و 5 ماه به مصاف هم خواهند رفت که 17 سال و نیم از آخرین پیروزی برشا مقابل فیورننیا گذشته است، روزی که این تیم در حضور هوادارانش 3 بر صفر فیورنتینا را شکست داد تا کابوس شهر برشا برای فلورانسی‌ها زنده بماند. حالا آنها بعد از 8 سال در حالی به فلورانس رفته‌اند که 3 بازی آخرشان در این شهر با تساوی تمام شده و هیچ وقت در برشا نتوانسته‌اند تیم قدیمی این شهر را شکست دهند.

برشا »

محروم: ندارد

برشا که این فصل هر دو بازی خانگی‌اش را با شکست پشت سر گذاشته و همراه با لچه بدترین عملکرد را در ورزشگاه خانگی داشته‌اند، در حالی آماده میزبانی از فیورنتینا برای حفظ طلسم تاریخی ورزشگاه ماریو ریگامونتی می‌شود که دو بازی آخر رسمی را مقابل تیم قدرتمند ناپولی و یوونتوس با اختلاف یک گل و با نتیجه مشابه 2 بر یک شکست خورده است.

فیورنتینا »

محروم: ندارد

بر خلاف برشا، اوضاع و احوال در فیورنتینا خوب است و این تیم با 3 برد متوالی که در هفته‌های اخیر سری آ بدست آورده است، آماده شده تا طلسم تاریخی برشا را در حضور هوادارانش بشکند و به رده پنجم جدول برسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار