پروژه توپچی‌ها برای ادامه روزهای خوب با یاد شش تایی‌ها  

تهران (پانا) – در آخرین بازی هفته نهم لیگ برتر انگلیس، آرسنال پس از 11 سال و یک ماه به مصاف شفیلد یونایتد خواهد رفت تا مقابل این تیم قدیمی فوتبال انگلیس صف آرایی کند.  

کد مطلب: ۹۶۲۷۳۲
لینک کوتاه کپی شد
پروژه توپچی‌ها برای ادامه روزهای خوب با یاد شش تایی‌ها  

نهمین هفته از لیگ برتر فوتبال انگلیس امشب با برگزاری یک بازی که از ساعت 22:30 آغاز خواهد شد، به پایان می‌رسد.

در آخرین بازی این هفته آرسنال که به وضعیت ایده‌آلی رسیده راهی شهر شفیلد شده است تا به مصاف تیم تازه لیگ برتری شده شفیلد یونایتد برود.

شفیلد یونایتد - آرسنال / ساعت 22:30 ورزشگاه برامال لان شهر شفیلد

کریس ویدلر (انگلیس) - اونای امری (اسپانیا)

آخرین بازی روبرو» آرسنال 6 - شفیلد یونایتد صفر

درباره بازی‌های روبرو»

پس از 11 سال و یک ماه در حالی به مصاف هم رفته‌اند که دو بازی آخر روبروی دو تیم با برد آرسنال تمام شده و در 9 دیدارهای که آرسنال و شفیلد انجام داده‌اند تنها یک بار برد به شفیلد رسیده که مربوط به 13 سال قبل است.

شفیلد یونایتد »

محروم: ندارد

با سه بازی رسمی بدون برد، اوضاع برای شفیلد سخت شده و آنها کار سختی برای فرار از این بحران و پایان دادن به روند ناکامی‌های متوالی خانگی خود دارند. شاگردان کریس ویدلر در 3 بازی آخر خانگی خود با نتایج مشابه یک بر صفر شکست خورده‌اند.

آرسنال »

محروم: ندارد

هر قدر اوضاع برای شفیلد بحرانی است، روز و روزگار در یک ماه اخیر برای تیم اونای امری خوش و خرم بوده است. آنها در یک ماه گذشته 6 بازی رسمی در لیگ برتر، جام اتحادیه و لیگ قهرمانان داشته‌اند که حاصل این بازی‌ها 5 برد و یک تساوی بوده در حالی راهی شهر شفیلد شده‌اند که بدنبال کسب سومین برد متوالی طی دو هفته اخیر هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار