صیدلو: هرگونه تلاشی که نظام تعلیم و تربیت را یک گام به جلو ببرد قابل تقدیر است

تهران (پانا) - نشست مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران با روسای مناطق ۲۲ گانه شهرستان‌های استان تهران در سالن آیت الله هاشمی رفسنجانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۹۶۲۷۱۶
لینک کوتاه کپی شد
صیدلو: هرگونه تلاشی که نظام تعلیم و تربیت را یک گام به جلو ببرد قابل تقدیر است

محمد صیدلو مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران ضمن تسلیت ایام اربعین شهادت امام حسین علیه‌السلام گفت: هر گونه تلاش و کوششی که سبب شود در آن، آموزش و پرورش و دستگاه تعلیم و تربیت کشور چند گام به جلوتر حرکت کند، قطعاً قابل تقدیر است و به هیچ گاه از ذهن‌ها پاک نخواهد شد.

او با اشاره به حضور همکارانی از استان‌های دیگر جهت تدریس در شهرستان‌های استان تهران، اظهار داشت: تکریم همکارانی که از استان‌های دیگر جهت جذب به این استان آمده‌اند باید در مناطق 21 گانه شهرستان‌های استان تهران به خوبی انجام پذیرد و با یک مدیریت صحیح از ایجاد هر گونه چالشی پیشگیری نمود.

صیدلو با اشاره به رعایت عدل و انصاف در انجام امور و رسیدگی به کار مردم و همکاران محترم، تاکید کرد: باید در نهایت احترام، همکارانی که دارای صلاحیت‌های عمومی، علمی و تخصصی لازم جهت تدریس می باشند انتخاب شوند چرا که سرنوشت فرزندان عزیز مردم در دست آنهاست و ما باید قدرت پاسخگویی در برابر عملکرد خود را داشته باشیم.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با تاکید بر اهمیت وقت و جلوگیری از ایجاد هزینه‌های مادی و معنوی به همکاران محترم در این استان، تصریح کرد: انجام کارها باید در اسرع وقت و کمترین زمان ممکن صورت پذیرد و در صورتی که نیاز به مراجعه حضوری همکاران نیست وقت این عزیزان را نباید گرفت و باید شرایطی را فراهم نمود تا به صورت غیر حضوری بتوانند مسائل خود را دنبال نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار