شفیع‌پور: برنامه‌ریزی مناسب و هدایت دانش‌آموزان به سمت تحقیق و پژوهش باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی خواهد شد

تهران (پانا) - جلسه استانی مدیران پژوهش سراهای دانش‌آموزی شهرستان‌های استان تهران با حضور معاون آموزش متوسطه و رؤسای ادارات حوزه آموزش متوسطه اداره کل در پژوهش‌سرای بصیرت ناحیه 2 شهرری برگزار شد.

کد مطلب: ۹۶۲۷۱۰
لینک کوتاه کپی شد
شفیع‌پور: برنامه‌ریزی مناسب و هدایت دانش‌آموزان به سمت تحقیق و پژوهش باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی خواهد شد

میررضا شفیع پور معاون آموزش متوسطه استان در این جلسه، پژوهش‌سراها را محلی مناسب در ارتقای شایستگی‌ها و شکوفایی استعداد دانش‌آموزان و عاملی قابل توجه در جهت کاستن از آسیب های اجتماعی دانست و گفت: این‌ قابلیت در این مراکز وجود دارد که با کشف استعدادهای دانش‌آموزان و برنامه‌ریزی مناسب به منظور علاقمند کردن آنها به امر تحقیق و پژوهش، میزان آسیبهای اجتماعی را کاهش دهند.

شفیع‌پور با اشاره به اهمیت ارتباط مستمر مدیران پژوهش‌سرا با مدیران مدارس دوره‌های تحصیلی مختلف افزود: برای نیل به این هدف مهم، مدیران پژوهش‌سراها باید در تمامی جلسات مدیران مدارس حضور فعال داشته باشند و فعالیت‌ها، اقدامات و افتخارات بدست آمده را گزارش و به اطلاع مدیران برسانند.

او تشکیل جلسات هیئت امنای پژوهش سراها را پشتوانه محکمی برای پویایی، بهبود فعالیتها، ارتقای منابع و رفع مشکلات پژوهش‌سراها عنوان و بر اهمیت تشکیل این جلسات به صورت فصلی تأکید نمودند.

در این جلسه نمایندگان مدیران پژوهش سراها به همراه رؤسای ادارات حوزه متوسطه و اداره استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان به ایراد سخن و تبادل نظر پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار