رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کاشان:

نمایشگاه‌ ملی فرش‌ ماشینی در کاشان برگزار می شود

کاشان (پانا) - رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کاشان از برگزاری نمایشگاه تخصصی، همایش و فن بازار ملی فرش ماشینی و صنایع وابسته آن ( با رویکرد توسعه صادرات) در کاشان خبر داد.

کد مطلب: ۹۶۲۶۹۲
لینک کوتاه کپی شد
نمایشگاه‌ ملی فرش‌ ماشینی در کاشان برگزار می شود

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کاشان از برگزاری نمایشگاه تخصصی، همایش و فن بازار ملی فرش ماشینی و صنایع وابسته آن ( با رویکرد توسعه صادرات) در کاشان خبر داد.
محمود تولایی زمان برگزاری این نمایشگاه را از 26 تا 30 آذرماه امسال عنوان کرد و افزود: این نمایشگاه‌ با حضور صنعتگران و تولید کنندگان فرش ماشینی سراسر کشور در فضایی به وسعت پنج هزار مترمربع در ۵۰ غرفه ارائه می شود.
وی تعداد واحدهای تولید فرش ماشینی و صنایع وابسته آنرا در منطقه کاشان افزون بر یک‌هزار و ۳۰۰ مورد عنوان کرد و اظهار داشت: ظرفیت تولید این واحدها که زمینه اشتغال حدود۲۰ هزار را فراهم کرده است، ۱۰۰ میلیون مترمربع فرش در سال است.
رییس اتاق بازرگانی کاشان با بیان اینکه 80 درصد تولیدو صادرات فرش ماشینی کشور از منطقه کاشان انجام می شود، خاطر نشان کرد: برگزاری نمایشگاه ملی فرش فرصت مناسبی برای تولیدکنندگان این صنعت است تا از آخرین دستاوردها و تکنولوژی ها و طراحی ها برای ارتقاء تولیدات و محصولات خود استفاده کنند.
وی با اشاره به تلاش های فراوان صاحبان واحدهای تولیدی-صنعتی منطقه کاشان برای عدم تعطیلی واحدهای خود ابراز داشت: هر چند تحریم های استکبار جهانی، اقتصاد کشور را تهدید می کند اما با تلاش های صورت گرفته سعی شده است واحدهای تولیدی منطقه کاشان کمترین ضربه را متحمل شوند.
رییس اتاق بازرگانی کاشان به‌روزرسانی دستگاه‌ها و تجهیزات کارخانه‌ها، پیگیری پرداخت تسهیلات برای نوسازی ماشین‌آلات و برگزاری دوره‌های آموزشی با هدف ارتقای سطح دانش صنعت‌گران را جزو اقدام‌ها برای جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی و صنعتی عنوان کرد
تولایی همچنین از برپایی همایش "توسعه صادرات فرش ماشینی فرصت‌ها و چالش‌ها" در کاشان خبر داد و گفت: این همایش با حضور مسؤولان کشوری و استانی و جمعی از صنعتگران و تولیدکنندگان توسعه صادرات فرش ماشینی دوم آبان ماه جاری در کاشان برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار