در جلسه شورای آموزش و پرورش ملکان عنوان شد:

بهرامی: همکاری و همبستگی نهادها و مردم ملکان در امر تعلیم و تربیت ستودنی است

ملکان(پانا) - جلسه شورای آموزش و پرورش ملکان با حضور مهندس خانی فرماندار و نیکجو مدیر آموزش و پرورش ملکان و بهرامی معاون تربیت بدنی وسلامت اداره کل برگزار شد.

کد مطلب: ۹۶۲۶۲۷
لینک کوتاه کپی شد
بهرامی: همکاری و همبستگی نهادها و مردم ملکان در امر تعلیم و تربیت ستودنی است

جلسه شورای آموزش و پرورش ملکان با حضور خانی فرماندار شهرستان ملکان و نیکجو مدیر آموزش و پرورش ملکان و بهرامی معاون تربیت بدنی وسلامت اداره کل و سایر اعضای شورا در خانه معلم ملکان برگزار شد.

نیکجو در ابتدای جلسه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد ماه اخیر آموزش و پرورش ملکان گفت: تلاش های همکاران ما در دستگاه تعلیم و تربیت و همراهی نهادهای ذیربط و عنایت های مهندس خانی فرماندار پرتلاش و توانمند شهرستان ملکان موجب اعتلای کیفی و کمی آموزش و پرورش ملکان در حوزه های گوناگون شده است.

مدیر آموزش و پرورش ملکان با تشکر از خیرین محترم ادامه داد: چندین مدرسه خیرساز در منطقه ملکان در شرف تاسیس هستند و چندین مورد نیز در مرحله ایجاد تفاهم نامه و آغاز عملیات احداث قرار دارند که جا دارد از فرهنگ مردم ملکان در مدرسه سازی و مدرسه یاری و اهدای بخشی از هزینه های مراسم احسان خود به مدارس و دانش اموزان قدردانی شود.

خانی فرماندار شهرستان ملکان افزود: کسب موفقیت های متعدد در زمینه های تحصیلی و آموزشی را به مجموعه آموزش و پرورش ملکان تبریک می گوئیم و ادارات و نهادهای ذیربط باید در راستای ارتقاء کیفیت آموزشی و رفاه دانش اموزان عزیز تمام توان خویش را به کار گیرند و همراه و همیار دستگاه تعلیم و تربیت باشند.

رئیس شورای آموزش و پرورش ملکان یادآور شد: عدالت آموزشی باید در توزیع خدمات و امکانات رعایت شود تا دانش آموزانی تربیت شوند که طلایه دار گام دوم انقلاب اسلامی باشند.

بهرامی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل نیز گفت: از ۲۶ مهر تا ۲ آبان هفته تربیت‌بدنی نامگذاری شده است و شیوه زندگی در عصر حاضر موجب فقر حرکتی شده است و جوانان به یکجانشینی خو گرفته اند.

این مقام مسئول اظهار داشت: دستگاه تعلیم و تربیت مصمم است با ترویج فرهنگ ورزش همگانی موجب گسترش فعالیت‌های جسمانی بین دانش آموزان شود و از فعالیت های ورزشی مخصوصا ورزش قهرمانی در بین دانش آموزان نیز حمایت و استقبال می کنیم

وی در پایان همکاری و همبستگی نهادها و مردم شهرستان ملکان در امر تعلیم و تربیت را ستودنی توصیف کرد و از موفقیت های آموزش و پرورش ملکان در حوزه های مختلف قدردانی نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار