برگزاری هجدهمین کرسی تلاوت قرآن کریم درشهرستان اسلامشهر

اسلامشهر(پانا) - ساعتی پیش با تلاوت قاری بین المللی ایران اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهید مدافع حرم و حضور مسئولین استانی و شهرستان اسلامشهر هجدهمین کرسی تلاوت قرآن کریم در مسجد امام حسین (ع) شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۹۶۲۶۱۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری هجدهمین کرسی تلاوت قرآن کریم درشهرستان اسلامشهر

در این مراسم معنوی که با هماهنگی ستاد توسعه فرهنگ قرآنی،ایثار و شهادت شهرستان اسلامشهروگرامیداشت یاد و خاطره شهید مدافع حرم شهرستان شهید مهربان، محمود شفیعی همراه بود،حمید رحیمی قاری بین المللی و مدیر دارالقرآنهای دادگستریهای غرب استان تهران اجرای برنامه را بر عهده داشت.

در ادامه برنامه سینا نیاکان قاری نوجوان شهرستان اسلامشهر به تلاوت آیاتی از قرآن کریم پرداخت و سپس علی خشنود قاری مبتهل خوان کشوری برنامه خود را اجرا نمود.

مسعود مرسلپور فرماندار شهرستان اسلامشهر در سخنانی از استمرار کرسی های تلاوت با یاد شهدادر شهرستان خبر داد و اظهار داشت:در پایان سال جاری مراسمی باشکوه با حضور حفاظ و قاریان قرآن را در شهرستان برگزار خواهیم کرد.

در بخش دیگری از برنامه سید محمد جواد حسینی قاری ممتاز جمهوری اسلامی و جهان اسلام از مشهد الرضا (ع) در جایگاه قرار گرفت و به تلاوت آیاتی از قرآن کریم پرداخت که مورد توجه حاضرین قرار گرفت.

عسگریان رئیس بنیادشهید و امور ایثارگران شهرستان اسلامشهردر سخنانی اززندگی شهید مدافع حرم محمد شفیعی فرازهایی را بیان کرد و افزود:شهید شفیعی در آبان 1355متولد و با ورود به بسیج و حضور در مناطق غرب کشور و سپس دو بار اعزام به سوریه سرانجام درآذر 94به دست کفار داعش در سوریه به شهادت رسید و پیکر پاکش پس از دو سال به میهن اسلامی بازگشت.

او در ادامه با اشاره به بخشهایی از وصیت نامه ،شهید محمد شفیعی خاطر نشان کرد:شهید میگوید عزت خود را با هیچ چیز عوض نکنید و با قلم،قدم و زبان خود از ولایت و رهبری دفاع کنید و بدانید شهید عزادار نمیخواهد ،بلکه رهرو میخواهد.

در این برنامه که حجت الاسلام تمجیدی معاون فرهنگی دادگستری استان تهران،مهدی قره شیخلو رئیس دادرالقرآنهای کشور،حجت الاسلام نوروزی نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان،فرماندار و معاونین،فرمانده سپاه سید الشهدا(ع) ،رئیس دادگستری اسلامشهر ،اعضای شورای شهر و مسئولین ادارات و ارگانها نیز حضور داشتندازپدر شهید محمود شفیعی و آرمیان رئیس اداره ورزش و جوانان اسلامشهر به مناسبت هفته تربیت بدنی تجلیل بعمل آمد.

هجدهمین کرسی تلاوت قرآن کریم شهرستان اسلامشهر توسط شبکه قرآن و معارف سیما و رادیو قرآن پوشش خبری و تصویری داده شد.

/خبرنگار:ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار