برگزاری جلسه هماهنگی انتخابات یازدهمین دوره مجلس درمنطقه۷

تهران (پانا) - جلسه هماهنگی امور انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میاندوره ای پنجمین مجلس خبرگان رهبری، با حضور ملکشاهی، معاون سیاسی-اجتماعی فرمانداری شهر تهران، نادیا دوّاری ،مدیرآموزش و پرورش منطقه۷،حسین ولی الهی، رئیس اداره شمال شرق سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران و مسئولین کمیته های انتخابات تهران در سالن شهید مطهری منطقه 7 برگزار شد.

کد مطلب: ۹۶۲۴۷۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه هماهنگی انتخابات یازدهمین دوره مجلس  درمنطقه۷

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 7 شهر تهران، در ابتدای جلسه دواری، مدیر آموزش و پرورش ضمن خیر مقدم به مدعوین حاضر در جلسه بیان داشتند که مدیریت آموزش و پرورش منطقه 7 با همکاری دیگر نهاد ها تمام تلاش خود را در جهت هر چه باشکوه تر برگزار شدن انتخابات پیش رو انجام خواهد داد . ایشان اعلام داشتند که تعداد 37 شعبه اخذ رای که از طرف فرمانداری معرفی شده است مورد تائید می باشد.

درادامه ملکشاهی معاون سیاسی-اجتماعی فرمانداری شهر تهران، با اشاره به منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) درخصوص انتخابات، که هرکسی اعتقادی به این کشور و امنیت آن دارد بایدپای صندوق رأی بیاید، بیان نمود: وظیفه ما درقبال بیانات رهبری این است که تمام مقدمات لازم را برای این امرمهم فراهم نماییم و انتخابات را با شور و نشاط و شعف برگزار نماییم.

ملکشاهی ضمن اشاره به صیانت حقوق شهروندی نکاتی دررابطه با راهبردهای انتخاباتی ارائه نمود و به آسیب شناسی انتخابات پرداخت.

گفتنی است، آسیب شناسی درانتخابات، افزایش نیرو، برآورد امکانات، بررسی وضعیت و تعداد شعب اخذ رأی، هماهنگی کمیته های مناطق از مواردی بود که در این نشست بررسی شد و هر یک از اعضا و مسئولین منطقه مختلف تهران گزارشاتی را ارائه کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار