استان بوشهر؛

تمهیدات لازم برای بازگشت زائران بوشهری

بوشهر(پانا)_ مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان بوشهرگفت: تمهیدات لازم برای بازگشت زائران حسینی استان بوشهر از مرز شلمچه به شهرهای مختلف فراهم‌شده است.

کد مطلب: ۹۶۲۴۱۵
لینک کوتاه کپی شد
تمهیدات لازم برای بازگشت زائران بوشهری

حمیدرضا علم افزود: روزانه ۱۵ دستگاه اتوبوس برای بازگشت زائران از شلمچه به استان بوشهر مورداستفاده قرار می‌گیرد.

وی بابیان اینکه خط ویژه مستقیم اتوبوسی از بوشهر و برازجان به مرز شلمچه راه‌اندازی شده است تصریح کرد: فعالیت انتقال زائران اربعین از بوشهر و برازجان با دو دستگاه اتوبوس از دهم مهرماه آغاز شده که با توجه به جمعیت بالای زائرین روزانه به ۱۲۸ دستگاه رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان بوشهر خاطرنشان کرد: سال گذشته در ایام اربعین ۱۸ هزار زائر از استان بوشهر به مرز شلمچه منتقل شدند اما امسال این آمار بسیار افزایش‌یافته است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان هم با تاکید بر اینکه پلیس برای بازگشت زائران اربعین در آماده‌باش کامل است، افزود: از مردم نیز می‌خواهیم که با پلیس همکاری داشته و به هشدارها و توصیه‌ها توجه کند. در روزهای اخیر درصد قابل توجهی از تصادفات رخ داده در کشور که مربوط به زائران اربعین بود ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی و عمده این تصادفات نیز منجر به واژگونی شده است، بنابراین لازم است که رانندگان به هیچ عنوان در شرایط خستگی و خواب آلودگی پشت فرمان قرار نگیرند و به ازای هر دو ساعت رانندگی نیز دست‌کم یک ربع در حاشیه امن مسیر یا توقفگاه‌ها، توقف کرده و استراحت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار