دانش آموزان باید در حماسه عاشورای حسینی بیاندیشند

کاشمر(پانا)-مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کاشمر گفت: دانش آموزان باید در این حماسه عاشورا بیاندیشند که چرا امام حسین(ع) آنقدر طرفدار و مشتاق دارد.

کد مطلب: ۹۶۲۳۶۲
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان باید در حماسه عاشورای حسینی بیاندیشند

علی طاهریان مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کاشمر در مراسم پیاده روی شهرستان کاشمر در گفتگوبا خبرنگار پانا اظهار کرد: ناراحت بودم که نتوانسته ام در پیاده روی بزرگ اربعین حسینی در کشور عراق حضور داشته باشم اما مشتاق بودم که حتما در این پیاده روی حرم تا حرم در کنار زائرین امام حسین(ع)شرکت کنم.
طاهریان افزود: در این پیاده روی که هرساله تحت عنوان راهپیمایی جاماندگان حسینی برگزار می شود مردم شهرستان مسیر امامزاده سید حمزه تا امامزاده سید مرتضی را طی کنند.
وی تصریح کرد: هر ساله تجربیات موکبداران و مسئولین برگزار کنند افزایش پیدا می کند و کار بهتر انجام می شود.
طاهریان ادامه داد: امسال فعالیت های فرهنگی در این مراسم نمود بیشتری داشت. یکی از مشکلات این مراسم، زباله های انبوهی است که در این مسیر در کنار درختان و جاده می ریزند و از مردم خواهش می کنم که برای حفظ محیط زیست به پاکی و تمیزی شهر احترام بگذارند.
طاهریان خطاب به دانش آموزان گفت: باید به درسی که امام حسین(ع) به آزادگان و کل جهان آموخت دقت کنیم و دانش آموزان باید در حماسه عاشورا بیاندیشند که چرا امام حسین(ع) آنقدر طرفدار و مشتاق دارد.
وی در پایان گفت: در محرم و صفر در مدارس مراسم های گوناگونی در این رابطه برگزار شد و همچنین در این پیاده روی بعضی از مدارس،کانون ها،دارلقرآن در بین راه موکب های صلواتی و فعالیت های فرهنگی همچون ایستگاه های نقاشی ،خوشنویسی،کتاب خوانی انجام داده بودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار