عاشقان حسینی در تجمع بزرگ اربعین حضور یافتند

رشت (پانا) - تجمع بزرگ اربعین حسینی در شهر های گیلان برگزار شد.

کد مطلب: ۹۶۲۲۸۰
لینک کوتاه کپی شد
عاشقان حسینی در تجمع بزرگ اربعین حضور یافتند

به گزارش خبر نگار پانا ، عاشقان امام حسین (ع) امروز برای نشان دادن عشق و ارادت خود به سرور و سالار شهیدان و شهدای دشت کربلا به عزاداری پرداختند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه گیلان گفت : مراسم های ویژه اربعین حسینی از سوی اداره کل اوقاف و امور خیریه گیلان، همزمان با سراسر کشور در امام زادگان و بقاع متبرکه استان برگزار می شود.

ستار علیزاده گفت : این مراسم در روز و شب اربعین در ۵۰۰ بقعه متبرکه گیلان برگزار می شود که برجسته ترین برنامه طرح بصیرت عاشورایی در صبح روز اربعین، قرائت زیارت اربعین در ۲۸۰ بقعه متبرکه استان است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان خاطر نشان کرد: برگزاری مراسم عزاداری، سخنرانی، اطعام، ایستگاه های صلواتی از دیگر مراسم بقاع متبرکه و امام زادگان استان در روز و شب اربعین حسینی است.

وی با بیان این که سوگواره بصیرت عاشورایی از دهم شهریور ماه آغاز شده و تا هفتم آبان در ۵۰۰ بقعه متبرکه گیلان ادامه دارد، خاطر نشان کرد: ۱۵ بقعه سطح یک، ۳۶ بقعه سطح دو و ۴۴۹ بقعه متبرکه در سطح سه هستند.

علیزاده بیان داشت: سه هزار نفر از اعضای هیئت امنا، اعضای مراکز فرهنگی و قرآنی و خادمان افتخاری بقاع متبرکه مجری خدمت رسانی به زائران و برگزاری مراسم عزاداری ماه محرم در قالب طرح بصیرت عاشورایی فعال هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار