نشست بررسی مشکلات روستای همت‌آباد

تفت(پانا)_نشست بررسی مشکلات روستای همت‌آباد با حضور فرماندار شهرستان تفت برگزارشد.

کد مطلب: ۹۶۲۱۷۵
لینک کوتاه کپی شد
نشست بررسی مشکلات روستای همت‌آباد

فرماندار شهرستان تفت بابیان مشکل تأمین آب شرب و بهداشت در مناطق روستایی شهرستان خاطرنشان کرد: عملیات عمرانی پروژه بزرگ آب‌رسانی به نقاط مختلف روستایی شهرستان در آینده نزدیک با حضور ریاست محترم جمهور آغاز خواهد شد و امیدواریم با تأمین اعتبار، این پروژه بزرگ در مدت سی ماه به بهره‌برداری برسد.

در ابتدای این نشست "حجت‌الاسلام عباس رنجبر" امام جماعت این روستا به بیان مشکلات این روستا ازجمله کمبود آب آشامیدنی، ساخت منبع بزرگ برای ذخیره آب شرب و بهداشت روستا، واگذاری زمین بنیادی برای جوانان متقاضی دریافت زمین، لایروبی قنات، کمبود فضای آموزشی، پرداخت تسهیلات برای ایجاد اشتغال پایدار روستایی و ساخت پد بالگرد اورژانس هوایی پرداخت و پیگیری فرماندار برای رفع مشکلات را خواستار شد.
در ادامه با حضور مسئولین ادارات شهرستان مسائل و مشکلات مطرح‌شده در این جلسه بررسی و فرماندار شهرستان قول مساعد به‌منظور پیگیری و رفع مشکلات را داد.
"علیرضا نوکار" به پرداخت تسهیلات اشتغال بند الف تبصره هجده قانون بودجه اشاره و اظهار داشت: پرداخت تسهیلات اشتغال ظرفیت خوبی برای استفاده درزمینه کشاورزی و دامداری است و باید از این پتانسیل برای ایجاد اشتغال پایدار در شهرستان استفاده بهینه شود.
وی تصریح نمود: سعی خواهد شد با پیگیری و مکاتبه مشکلات مطرح‌شده با دستگاه‌های استان و شهرستان موضوعات تا حد امکان بررسی و با رعایت قانون و مقررات رفع شود.
فرماندار شهرستان در ادامه افزود: با توجه به تعدد روستا در شهرستان نیاز است دهیار و اعضای شورای اسلامی این روستا پیگیر رفع مسائل و مشکلات مطرح‌شده در این جلسه باشند و مدیران شهرستانی نیز نهایت تلاش خود را برای رفع مشکلات مطرح‌شده بر اساس قانون و مقررات به‌کارگیرند و یکی از ملاک‌های ارزیابی مدیران شهرستان، تحقق وعده‌های داده‌شده در این جلسات خواهد بود.
"علی احمدیان" در این نشست خاطرنشان کرد: مسائل و مشکلات مطرح‌شده در این جلسه در اولویت قرار خواهد گرفت و بر اساس قانون و مقررات برای رفع آن تلاش خواهد شد.
بخشدار مرکزی شهرستان تفت از برگزاری دوره‌های آموزشی برای دریافت تسهیلات اشتغال بند الف تبصره هجده قانون بودجه درزمینه کشت گیاهان دارویی و کم آب خواه و پرورش دام سبک اصلاح نژاد با همکاری مراکز خدمات جهاد کشاورزی خبر داد.
در ادامه این نشست فرماندار، بخشدار مرکزی و تعدادی از مسئولان از برخی مناطق این روستا بازدید کردند.
همت‌آباد از روستاهای دهستان نصرآباد بخش مرکزی شهرستان تفت است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار