رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه شبانکاره :

مانور زلزله دانش آموزان را با نحوه حفاظت از خود در شرایط زلزله آشنا می کند

شبانکاره،بوشهر(پانا)_ جلسه مدیریت بحران آموزش وپرورش منطقه با حضور شورای معاونین در دفتر ریاست اداره برگزار شد.

کد مطلب: ۹۶۲۱۲۲
لینک کوتاه کپی شد
مانور زلزله دانش آموزان را با نحوه حفاظت از خود در شرایط زلزله آشنا  می کند

جلسه مدیریت بحران آموزش وپرورش منطقه شبانکاره با حضور شورای معاونین در جهت تبیین برنامه ها برای آمادگی هر چه بیشتر دانش آموزان، کارکنان و اعضای مدیریت بحران آموزش وپرورش در دفتر ریاست اداره برگزار شد.

در ابتدا رئیس آموزش وپرورش با ضرورت دانستن آشنایی دانش آموزان و مربیان با چگونگی نحوه مقابله با حوادث احتمالی گفت: وجود و احتمال حوادث غیر مترقبه باعث می شود که ما قبل از بوجود آمدن این حوادث راهکارهایی را برای مقابله با آن پیش بینی کنیم.

هوشنگ عباسی افزود: آشنایی دانش آموزان با نحوه ایمنی در برابر حوادث می تواند یکی از راهکارهای مهم در این باره باشد.

وی همچین بیان داشت: مانور زلزله 6 آذر ماه در مدارس برگزار می شود می تواند دانش آموزان را با نحوه حفاظت از خود در شرایط زلزله آشنا کند.

عباسی در ادامه تاکید کرد: امسال نیز در جهت آگاهی بخشی در این زمینه برای دانش آموزان، مانور زلزله در تمامی مدارس منطقه برگزار خواهد شد.

این مقام مسئول با تاکید بر تشکیل کمیته مدیریت سوانح مدرسه در مدارس منطقه شبانکاره طبق ضابطه شماره 406، اهداف و وظایف تشکیل کمیته مدیریت سوانح را تشریح کرد و گام های فرایند تشکیل کمیته مدیریت سوانح مدرسه را از اولویت مهم کمیته مدیریت سوانح ذکر کرد.

همچنین در این جلسه در جهت آمادگی دانش آموزان در برابر حوادث غیر مترقبه همچون زلزله، آتش سوزی و سیل پیش بینی شد تا با حضور کارشناس از هلال احمر کلاس هایی برگزار شود تا آنها با نحوه چگونگی مواظبت از خود در این شرایط آشنا شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار