رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش:

تحقق مشارکت همه جانبه اولیای دانش آموزان در گرو یک انجمن خبره، آگاه و فعال است

آب پخش،بوشهر(پانا)_ رئیس اداره آموزش و پرورش  آب پخش گفت: انجمن های اولیاء و مربیان بازوان توانای آموزش و پرورش هستند که می توانند معنای واقعی مشارکت در بخش توسعه کمی و کیفی نظام تعلیم و تربیت را معنا ببخشند.

کد مطلب: ۹۶۲۱۲۱
لینک کوتاه کپی شد
تحقق مشارکت همه جانبه اولیای دانش آموزان در گرو یک انجمن خبره، آگاه و فعال است

انتخابات انجمن اولیا و مربیان دبیرستان طالقانی در سالن اجتماعات مدرسه هنرستان شبانه روزی شهدای کربلا 4 با حضور رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش، مدیر مدرسه طالقانی، پرسنل مدرسه و اولیا برگزار گردید.

رئیس اداره آموزش و پرورش آب پخش گفت: انجمن های اولیاء و مربیان بازوان توانای آموزش و پرورش هستند که می توانند معنای واقعی مشارکت در بخش توسعه کمی و کیفی نظام تعلیم و تربیت را معنا ببخشند.

اکرم پاپری بیان داشت: امروزه در کلیه جوامع توسعه یافته، مدرسه و خانواده و ارتباط بین این دو، به عنوان زیرساخت توسعه پایدار به حساب می آید. برای تحقق توسعه پایدار نه تنها خانه و مدرسه بلکه سایر نهادهای اثربخش در تربیت و پرورش دانش آموزان همچون نهاد مذهب و حوزه اقتصاد نقش آفرین می شوند.

پاپری اظهار داشت: انتظار ما بر این است تا والدین، تربیت دانش‌آموز را صرفا به مدارس محول نکنند و برای این امر در مدارس حضور داشته باشند، زیرا تربیت دانش‌آموز در کنار آموزش امری بسیار سخت و پیچیده است که نیاز به مشارکت دارد که این همکاری و تعامل می‌تواند آثار و نتایج مطلوبی داشته باشد.

وی افزود: چنین انجمنی با یک انتخابات خوب و باشکوه به وجود می آید و از میان اولیای دانش آموزان می بایست افرادی دلسوز و آگاه بعنوان نماینده انتخاب و در طول سال تحصیلی در کنار مربیان مدرسه مسئولیت برنامه ریزی، اجرا و نظارت را برعهده گیرند.

گفتنی است در پایان این مراسم از والدین دانش آموزان ممتاز این مدرسه تقدیر و تشکر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار