همایش تخصصی مدیران دبستانهای شهریزد برگزارشد

یزد(پانا)- مدیر کل دفتر آموزش دبستانى وزارت آموزش و پرورش گفت : برنامه ریزی از اصول اولویت داری است که به ما کمک می کند آن دسته از خواسته ها که دارای اولویت و اهمیت بیشتری هستند، سریعتر به نتیجه برسند.

کد مطلب: ۹۶۲۰۹۵
لینک کوتاه کپی شد
همایش تخصصی مدیران دبستانهای شهریزد برگزارشد

همایش تخصصى مدیران مدارس ابتدایى نواحى یک و دو با حضور "مرتضى شکوهى "مدیر کل دفتر آموزش دبستانى وزارت آموزش وپرورش با موضوع تدبیر و بوم در محل پژوهشگاه آیت الله خاتمى یزد برگزار شد.

"مرتضى شکوهى "در این همایش عنوان کرد : برنامه ریزی یکی از اصول اولویت دار درحوزه آموزش است که به ما کمک می کند در کنار انبوهی از انتظارات و توقعات آن دسته از خواسته ها که دارای اولویت و اهمیت بیشتری هستند، سریعتر به نتیجه برسند.

وی گفت: همه کارشناسان برنامه ریزی آموزشی به این امر معتقدند که سخت ترین کار در حوزه آموزش در ادارات و مناطق شهرستانها صورت می گیرد؛ چرا که به جای پرداختن به نقش خود به نقش های دیگران باید توجه نمایند و بتوانند یک برنامه سالانه مبتنی بر تحلیل آنچه در گذشته اتفاق اتفاده و آنچه قرار است در مدرسه در سال آینده انجام شود تدوین نمایند.

شکوهی افزود: با ایجاد محیط های یادگیری سالم و عاری از هر گونه رقابت های مسموم و برگزاری محیط عاطفی روانی مثبت برای دانش آموزان به خصوص با ایجاد محیط بازی و یادگیری به صورت اتاقهای بازی وتأکید بر تکالیف مهارت محور در مدارس بتوانیم فرزندانی با توانایی های بالا پرورش دهیم .

در ادامه این همایش مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد طى سخنانى مقطع ابتدایى را یکی از مقاطع زیربنایى، مهم، حساس و سرنوشت ساز در آموزش و پرورش دانست و خطاب به مدیران گفت: هرگونه موفقیتى که در دوره ابتدایى اتفاق بیفتد زمینه پیشرفت در مقاطع تحصیلى بالاتر را به همراه دارد.

"عباسعلی دانافر "با اذعان به اینکه معاونین آموزش ابتدایى اداره کل ، شهرستان ها و مناطق و تیم آموزش ابتدایى استان آماده اند تا با تمام ظرفیت هایشان به کادر اجرایى و آموزشى مدارس کمک کنند از مدیران مدارس خواست با برنامه ریزى هر چه تمام تر و صحیح تر این دوره را مدیریت تا انشالله در آینده شاهد شکوفایى و درخشش آینده سازان این مرز و بوم باشیم.

گفتنی است در پایان این همایش با حضور دکتر شکوهى، دکتردانافر، معاونین آموزش ابتدایى نواحى یک و دو، اداره کل و کارشناسان این حوزه از مدیران خلاق و نوآور استان که در زمینه هاى مختلف آموزشى و پرورشى فعالیت داشته اند با اهداى لوح تقدیر و هدیه تقدیر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار