پیام تبریک فرماندار و امام جمعه اسلامشهر بمناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی

اسلامشهر(پانا) - فرماندار و نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان اسلامشهردر پیامی مشترک فرا رسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش را به جامعه ورزش شهرستان، قهرمانان و مدال آوران رشته های مختلف ورزشی و بویژه رئیس و کارکنان اداره ورزش و جوانان اسلامشهر تبریک گفتند.

کد مطلب: ۹۶۲۰۷۵
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک فرماندار و امام جمعه اسلامشهر بمناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی

متن پیام مشترک مسعود مرسلپورفرماندار و حجت الاسلام نوروزی امام جمعه شهرستان اسلامشهربه شرح ذیل است:

ورزش به عنوان عنصری ارزشمند و پر اهمیت در زندگی امروزی محسوب می شود و می تواند ضامن شادابی و سلامتی تک تک آحاد جامعه بوده و نشاط اجتماعی را در پی داشته، باشد لذا توجه به رشد و توسعه ورزش همگانی امری مهم و ارزشمند است.

درحوزه ورزش حرفه ای و قهرمانی نیز ایران اسلامی بواسطه برخورداری از خیل عظیم جوانان شایسته و برومند ورزشکار در بسیاری از مسابقات بین المللی و جهانی به قله‌های افتخار دست یافته و پرچم پرافتخار کشورمان بارها در مجامع مختلف به اهتزاز درآمده است.

حضور درخشان و افتخارآمیز ورزشکاران و قهرمانان شهرستان اسلامشهر نیز در رقابتهای مختلف ورزشی باعث شده تا همگان این شهرستان را علاوه بر حافظان قرآن کریم، دیار قهرمانان و پهلوانان ورزشی بنامند.

بدینوسیله فرا رسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش را به جامعه ورزش شهرستان، قهرمانان و مدال آوران رشته‌های مختلف ورزشی و بویژه رئیس و کارکنان اداره ورزش وجوانان اسلامشهر تبریک وتهنیت عرض نموده و سلامتی و توفیقات روزافزون ورزشکاران، قهرمانان و مدال آوران شهرستان اسلامشهر را در راه اعتلای ورزش کشور درسطوح بین المللی وجهانی،با اتکال به حضرت سبحان و تحت توجهات حضرت ولیعصر(عج) از درگاه خداوند متعال مسألت می نماییم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار