آغاز فعالیت رسمی نمایندگی امداد خودرو کانون جهانگردی در یزد

یزد(پانا)- نمایندگی امداد خودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، به صورت رسمی فعالیت خود را در استان آغاز کرد.

کد مطلب: ۹۶۲۰۷۴
لینک کوتاه کپی شد
آغاز فعالیت رسمی نمایندگی امداد خودرو کانون جهانگردی در یزد

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، جلسه ی معرفی نمایندگی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با حضور مشاور اجرایی این کانون در یزد برگزار و آغاز رسمی فعالیت نمایندگی امداد خودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، در استان اعلام شد.

"آقایی میبدی" مدیرعامل نمایندگی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در یزد، در این جلسه گفت: به زودی شماره تلفن چهار رقمی ۱۴۲۳ برای امداد رسانی در سطح استان فعال و به صورت سه شیفت پاسخگوی همشهریان و هموطنان خواهد بود.

سید مصطفی فاطمی، مدیر کل میراث فرهنگی استان نیز عضویت امداد خودرو در ستاد اجرایی خدمات سفر را ضروری دانست و افزود: با همکاری و فعالیت بیشتر و هدفمند امداد خودرو کانون جهانگردی، شاهد سفری بدون دغدغه برای گردشگران خواهیم بود.

یگانه، مدیر عامل امداد خودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی ضمن اعلام آمادگی کانون برای انجام همکاری های لازم اظهار امیدواری کرد: با حضور نمایندگی کانون در یزد شاهد انجام فعالیتهای گسترده تر در سطح استان و ارائه خدمات به صورت مطلوب به گردشگران باشیم.

با فعالیت نمایندگی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی امکان صدور گواهینامه بین المللی، امداد خودرو در سطح جاده های مواصلاتی، امکان صدور پلاک ترانزیت و بیمه نامه خروج از کشور در استان فراهم خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار