نجات از قصاص ۱۹ محکوم به اعدام در آذربایجان غربی

تهران ( پانا) - در نیمه نخست امسال با تلاش مددکاران و مسئولان زندان‌های استان، از شاکیان ۱۹ زندانی محکوم به قصاص کسب رضایت شده و این افراد از اعدام رهایی یافته‌اند. این را مدیر کل امور زندان ها و اقدامات تامینی تربیتی آذربایجان غربی عنوان کرده است.

کد مطلب: ۹۶۲۰۶۸
لینک کوتاه کپی شد
نجات از قصاص ۱۹ محکوم به اعدام در آذربایجان غربی

به گزارش ایرنا، حمزه بروجنی روز چهارشنبه در همایش استانی مددکاران اجتماعی زندان‌های آذربایجان‌غربی بیان کرد: امسال شاهد موفقیت بیشتری در این خصوص بوده‌ایم به طوری‌که در کل سال گذشته تنها از ۱۷ شاکی برای زندانیان محکوم به قصاص در استان کسب رضایت شده بود.

او همچنین اضافه کرد: امیدواریم موفقیت نیمه نخست سال در نیمه دوم نیز تکرار شود و شاهد رشد قابل توجه در کسب رضایت از شاکیان زندانیان محکوم به قصاص در آذربایجان‌غربی باشیم.

او بیان کرد: این آمار نشان می‌دهد که فعالیت اداره‌کل زندان‌های آذربایجان‌غربی در حوزه مددکاری طی سال جاری بسیار مطلوب‌تر از سال گذشته بوده و قابل قدردانی است.

مدیرکل امور زندان‌ها و اقدامات تامینی تربیتی آذربایجان‌غربی با اشاره به رسالت خطیر مددکاران اجتماعی در زندان‌ها اظهار کرد: مددکاری در زندان از جمله شغل‌های پر استرس، سخت و پر مشغله بوده و پس از شغل مراقبی، دومین شغل طاقت‌فرسای جامعه زندان‌بانی به شمار می‌رود.

در این همایش از مددکاران موفق زندان‌های آذربایجان‌غربی با اهدای هدایایی قدردانی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار