ابطال ۴۶۷ کارت هوشمند سوخت غیرمجاز در یزد

یزد(پانا)- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه یزد از ابطال و مسدودی تعداد ۴۶۷ کارت سوخت غیرمجاز توسط تیم‌های کنترل و نظارت ، خبر داد.

کد مطلب: ۹۶۲۰۶۷
لینک کوتاه کپی شد
ابطال  ۴۶۷ کارت هوشمند سوخت غیرمجاز در  یزد

مدیر منطقه یزد با بیان این خبر اظهار کرد: در ۶ماهه دوم سال ۹۷ تاکنون در راستای حفظ سرمایه های ملی و جلوگیری از توزیع سوخت خارج از شبکه توزیع، با تشکیل تیم‌های کنترل و نظارتی وبا بررسی از تخلفات صورت گرفته در برخی از مجاری عرضه ، نسبت به شناسایی استفاده از کارتهای سوخت غیر مجاز، اقدام که نتیجه آن مسدود نمودن تعداد ۴۶۷عدد کارت سوخت گردیده است.

عبدالرضا انتظاری افزود: این تعداد کارت بر اساس بازدیدهای انجام شده توسط تیم‌های کنترل و نظارت و ارسال گزارشات اولیه به کمیته رسیدگی به تخلفات که مبادرت به سوخت گیری غیرمجاز می نمودند ، شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی مسدود و یا ابطال شد.

وی تصریح کرد: در راستای صیانت از سرمایه‌های ملی و جلوگیری عرضه خارج از شبکه کنترل و نظارت در مراکز عرضه به صورت مستمر انجام انجام می شود

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه یزد : از شهروندان خواست با حفظ و حراست از کارت سوخت ، از در اختیار گذاشتن کارت سوخت به دیگران خود داری نمایند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار