بررسی راهکارهای فعال سازی خبرگزاری پانا در مروست

یزد(پانا) - نشست ساماندهی ، عضوگیری و فعال سازی خبرگزاری پانا درمروست با حضور رئیس آموزش وپرورش مروست ، مسئولان استانی و کارشناسان منطقه مروست در آموزش و پرورش برگزارشد.

کد مطلب: ۹۶۲۰۶۱
لینک کوتاه کپی شد
بررسی راهکارهای فعال سازی خبرگزاری پانا در مروست

دراین نشست رئیس سازمان دانش آموزی استان خبرگزاری پانا را عرصه مهارت آموزی و نقش پذیری اجتماعی دانش آموزان دانست و گفت : دانش آموزان با عضویت دراین خبرگزاری مهارت های اجتماعی زیادی را کسب می کنند .

"حسین ملانوری شمس "کسب مهارت خبرنگاری را کوهتاترین مسیر دانش آموزان برای اشتغال دانست و گفت : دانش آموزان خبرنگار می توانند با آموختن مهارت خبرنگاری برای خود درآمد نیز کسب کنند.

درادامه سرپرست خبرگزاری پانا استان راهکارهای اجرائی برای راه اندازی دفتر خبری پانا درمروست را برشمرد و گفت :رابط خبری پانا در مروست نقش بسزائی در جذب و ساماندهی دانش آموزان در خبرگزاری پانا دارد .

"محمد رضا قانع " نکات فنی و اجرائی درخصوص نحوه بارگذاری اخبار و گزارشات را نیز تشریح کرد وگفت : جذب ، ساماندهی و آموزش خبرنگاران پانا از جمله برنامه های این خبرگزاری در طول سال تحصیلی خواهد بود .

قانع افزود:تحقق شعار هر مدرسه یک خبرنگار ا همراهی مدیران و مربیان مدارس دست یافتنی است و درمنطقه ی همچون مروست که همه دانش آموزان تشکیلاتی هستند تحقق این مهم دور از انتظار نیست .

درادامه هریک از حاضران با ارائه اقدامات انجام شده ، به ارائه نقطه نظرات وراهکارهای اجرائی خود پرداختند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار