با همکاری مرکز فضای مجازی قافله سمنان صورت گرفت:

" جامانده" با صدای محمد طحان و محمدهادی قادری منتشر شد

سمنان (پانا) - به مناسبت آیین با شکوه پیاده‌روی اربعین حسینی، مرکز فضای مجازی قافله سمنان، جدیدترین اثر خود را با عنوان «جامانده» با صدای محمد طحان و محمدهادی قادری منتشر کرد.

کد مطلب: ۹۶۲۰۴۱
لینک کوتاه کپی شد
" جامانده" با صدای محمد طحان و محمدهادی قادری منتشر شد

در توضیح آن آمده است؛ این اثر در رابطه با جامانده‌های سفر پر بار و سرشار از معنویت پیاده‌روی اربعین حسینی است. جامانده‌های اربعین حسینی هر چند نتوانستند خود را به خیل زوار کربلا برسانند و در ثواب قدم‌های آنها شریک شوند، اما می‌توانند در ثواب عمل به ارزش‌های مذکور که برگرفته از توصیه‌های اسلامی است، شریک کنند و از فضیلت‌های چنین ارزش‌هایی در میان زائران بهره‌مند شده و حداقل خود را در این مورد به آنها برسانند.

قابل ذکر است؛ آهنگساز و تنظیم‌کننده این اثر علی قاسمی، ملودی و میکس و مستر محمدعلی قدس، تدوین گر میوزیک ویدیو محمدرضا جهان تیغ و طراح آن احمدرضا دوستمحمدی می باشند که در استدیو آینه نظر به ضبط رسیده است.

گفتنی است؛ مرکز فضای مجازی قافله سمنان با ۱۰ سال سابقه فعالیت در عرصه های مختلف فرهنگی، رسانه ای، شبکه های اجتماعی، طراحی بنر و پوستر و نشریه، مستندسازی و ... سعی کرده به سمتی حرکت کند تا فعالیت های مجازی در مساجد رونق بگیرد.

اعضای تیم فضای قافله که متشکل از برادران وخواهران است، به مناسبت ولادت ها، شهادت ها، مراسم های ملی و مذهبی با تولید محتواهای مناسب و ارزشمند، از ظرفیت فضای مجازی برای معرفی ارزش های دینی و ملی به جوانان استفاده می کنند.

«جامانده»، پیشکش به جاماندگان پیاده‌روی اربعین:

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار