بهارلو: مصاحبه و مراحل گزینش نیروهای متقاضی واجد شرایط خدمت در آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران تا دهم آبان انجام خواهد شد

تهران ( پانا) - معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت منابع نیروی انسانی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از بکار گیری تدریجی واجدین شرایط خدمت در آموزش و پرورش این استان تا پایان سال تحصیلی جاری خبر داد.

کد مطلب: ۹۶۲۰۳۹
لینک کوتاه کپی شد
بهارلو: مصاحبه و مراحل گزینش نیروهای متقاضی واجد شرایط خدمت در آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران تا دهم آبان انجام خواهد شد

یوسف بهارلو معاون پشتیبانی و توسعه منابع نیروی انسانی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: پرونده نیروهای سواد آموزی استان‌های دیگر که متقاضی اشتغال در مناطق شهرستان‌های استان تهران بوده‌اند پس از بررسی اولیه در استان، اوایل هفته آینده بر اساس نیاز به رشته، جنس و مدرک تحصیلی در هر منطقه، به 21 منطقه آموزشی در شهرستان‌های استان تهران تحویل خواهد شد.

او اظهار داشت: روسای مناطق با ایجاد ساز و کار مناسب درصدد خواهند بود تا صلاحیت عمومی و اختصاصی متقاضیان برای معلمی، در حداقل مراجعه حضوری افراد، احراز گردیده و واجدان صلاحیت، به طور تدریجی در همین سال تحصیلی به کار گرفته شوند.

بهارلو با اشاره به اینکه که اموزش و پرورش شهرستان‌های تهران ساماندهی کلاسهای درس خود را از طریق ساعات غیر موظف برای همکاران در شیفت دوم پوشش می‌دهد، افزود:تمامی متقاضیان محترم که توانایی و شرایط آنان احراز شده باشد امکان جذب خواهند داشت و در صورت به کارگیری همه متقاضیان، تنها بخشی ازساعات اضافه کار در این استان، به این عزیزان اختصاص داده خواهد شد.

او در ادامه افزود: برای انجام مقدمات اشتغال و بررسی صلاحیتهای لازم متقاضیان، با ایشان تماس گرفته شده و زمان مراجعه حضوری به آنها اعلام خواهد شد، لذا مراجعه حضوری این دوستان به استان و مناطق، قبل از تماس با ایشان ضرورتی نداشته و تنها موجب کندی در روند کار خواهد شد.

معاون پشتیبانی و توسعه منابع نیروی انسانی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در پایان گفت: مراحل بعدی گزینش این افراد و انجام مصاحبه تا دهم آبان ماه از طریق مناطق تابعه به متقاضیان محترم اطلاع داده خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار