مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان به تالش سفرکرد

رشت (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان در سفر یک روزه خود به تالش ضمن داشتن جلسات با مردم و مسئولین شهرستان ، از مدارس تالش نیز بازدید کردند .

کد مطلب: ۹۶۱۹۹۰
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان به تالش  سفرکرد

به گزارش پانا وبه نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان تالش ، مدیرکل آموزش و پرورش استان با همراهی تعدادی از مسئولین استانی اداره کل ، روز سه شنبه بیست و سوم مهرماه ساعت 6 غروب وارد تالش شد . ایشان در اولین برنامه خود در شهرستان ، به بازدید از مدرسه شبانه روزی پسرانه هجرت رفته و دیدار صمیمی با دانش آموزان و کادر این مدرسه داشت . ایشان پس از تماشای بازی فوتبال تیم ملی ایران با بحرین در کنار دانش آموزان ، ضمن اینکه خواستار تقویت روحیه کار گروهی و تیمی در دانش آموزان شد ، داشتن انصاف و عدالت را شرط انسانیت دانست .

حضور در مدرسه دخترانه هیئت امنایی آزادی ، برنامه بعدی مدیرکل در تالش بود که صبح بیست و چهارم مهرماه صورت پذیرفت . جهان آرای در جمع فرهنگیان مدرسه آزادی گفت : « ارزش کار مدیریت این است که فضا را خوب شناسایی بکنیم ، کاستی ها را بشناسیم ، راه حل برون رفت از کاستی ها را با استفاده از توانایی های خودمان و دیگران بکار بندیم . » ایشان ضمن بیان شعار سال تحصیلی آموزش و پرورش استان مبنی بر " مدرسه ؛ محل زیست پرنشاط و شرافت مندانه " ، لازمه افزایش ضریب نشاط در مدارس را ، همدلی و همراهی همکاران و استفاده از مشارکت اولیا دانست . وی در ادامه افزود : « باید بسترهایی را فراهم کنیم که افراد خیرخواه ، خانواده ها و مجموعه های مردم نهاد برای فعالیت های آموزشی و پرورشی تلاش بیشتری داشته باشند »

بازدید از مدرسه ابتدایی شهادت طولارود تالش و دیدار چهره به چهره با مردم شهرستان در اتاق مدیر آموزش و پرورش تالش از دیگر برنامه های مدیرکل آموزش و پرورش گیلان در تالش بود . تعیین تکلیف نیروهای حق التدریس ، سربازمعلم ها و پیش دبستانی و همچنین معوقات فرهنگیان از جمله سوالات مطروحه از مدیرکل در دیدار مردمی بود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار