مشارکت در مدرسه حق والدین است

بوشهر(پانا)_ رئیس اداره انجمن اولیاء و مربیان آموزش و پرورش استان بوشهر گفت : هفته پیوند امسال از 24 مهر ماه با شعار " مشارکت در مدرسه حق والدین است " در مدارس سراسر کشور آغاز شده و اجرای برنامه های ویژه این هفته تا 30 مهرماه ادامه دارد .

کد مطلب: ۹۶۱۹۵۵
لینک کوتاه کپی شد
مشارکت در مدرسه حق والدین است

بهرام مغدانی رئیس اداره انجمن اولیاء و مربیان آموزش و پرورش استان بوشهردر گفتگو با خبرنگار پانا دردبیرستان شهید خیام بوشهربیان داشت : هفته پیوند امسال از 24 مهر ماه با شعار " مشارکت در مدرسه حق والدین است " در مدارس سراسر کشور آغاز شده و اجرای برنامه های ویژه این هفته تا 30 مهرماه ادامه دارد .

مغدانی گفت : برنامه های هفته پیوند اولیاء و مربیان امسال با هدف ایجاد تعامل واقعی بین خانه و مدرسه برگزار می شود .

رئیس اداره انجمن اولیاء و مربیان آموزش و پرورش استان بوشهرخاطر نشان کرد : خانه و مدرسه زمانی در انجام رسالت خود موفق خواهند بود که هر کدام به نقش آموزشی و تربیتی خود شناخت و آگاهی کافی داشته باشند .

مغدانی گفت : بزرگترین سرمایه انجمن اولیاء و مربیان ، والدین هستند که می توانند با اجرای نقش مهم تربیتی خود در تعلیم و تربیت تاثیر گذار باشند و نقشی بی بدیل ایفا نمایند .

او تصریح نمود : انجمن تقویت شده است . قبلا انجمن به عنوان نهاد حمایتی نگاه می شد ولی اکنون به عنوان نهادی به عنوان مشارکت در تصمیم گیری ، تصمیم سازی ، نظارت بر کار مدارس و مطالبه گری فعال نگاه می شود که جای امیدواری است .

مغدانی گفت : اتاق اختصاصی اولیاء در مدارس ، الکترونیکی شدن انتخابات انجمن مدارس ، نظارت بر دخل و خرج مدارس توسط رئیس انجمن اولیاء نقش برجسته اولیاء در سامانه سپند ، سرویس دانش آموزی ، برگزاری انتخابات انجمن مدارس بصورت هماهنگ استانی همه بیانگر تقویت شدن انجمن اولیاء و مربیان است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار