با حضور استاندار هرمزگان؛

مدرسه شش کلاسه روستای کریان و سه کلاسه در روستای سرنی میناب افتتاح شد

هرمزگان(پانا)-با حضور استاندار هرمزگان مدرسه هوشمند شش کلاسه در روستای کریان و یک مدرسه سه کلاسه در روستای جعفر آباد سرنی میناب به بهره برداری رسید.

کد مطلب: ۹۶۱۸۵۳
لینک کوتاه کپی شد
مدرسه شش کلاسه روستای کریان و سه کلاسه در روستای سرنی میناب افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری پانا هرمزگان و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان، با حضور استاندار هرمزگان، مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان و جمعی از مسؤولان استانی و شهرستانی، از مدرسه شش کلاسه قضایی در روستای کریان و سه کلاسه سرنی میناب بهره برداری شد.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان در حاشیه بهره برداری از این فضاهای آموزشی با بیان اینکه فراهم کردن امکانات محیطی و تحصیلی می تواند بزرگترین هدیه به دانش آموزان مناطق محروم باشد گفت: بهرمندی از ظرفیت خیران در احداث پروژه های آموزشی سبب رشد و توسعه در امر آموزش می شود.

موسی دادی زاده در ادامه گفت: مدرسه هوشمند شش کلاسه ابتدایی قضایی روستای کریان با زیربنای ۴۲۰متر فضای آموزشی و با هزینه ۱۳میلیارد ریال ساخته شده است و شامل سرویس بهداشتی، آبخوری، هزار و ۵۰۰متر محوطه سازی و ۲۲۰متر دیوارکشی می باشد.

وی افزود: ۷۰درصد از این اعتبار را شرکت ملی ساختمان(پیمانکار سد سرنی) و ۳۰درصد نیز اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان پرداخت کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان خاطر نشان کرد: به صورت ویدئو کنفرانس همزمان در این روز پروژه تکمیلی مدرسه ابتدایی سه کلاسه روستای جعفرآباد سرنی با 217مترمربع زیربنا که دارای سه کلاس درس و یک آزمایشگاه و با هزینه دو میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال اجرا شده است افتتاح شد و هزینه مذکور صد درصد آن را شرکت ملی ساختمان پیمانکار سد سرنی پرداخت کرده است.

این مقام مسوول یاد آور شد، ۶۵۰مدرسه غیر استاندارد و تخریبی در هرمزگان وجود دارد و امید است تا افق ۱۴۰۰با اعتبارات ملی واستانی و با مشارکت صنایع و خیران برچیده شود.

گفتنی است؛روستای کریان با بیش از پنج هزار و ۳۰۰نفر جمعیت در ۲۰کیلومتری شهرستان میناب واقع شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار