جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره انار در شهرستان تفت

تفت(پانا)- فرماندار تفت: امیدواریم با برنامه‌ریزی مناسب و در نظر گرفتن مسائل اجتماعی و فرهنگی شهرستان شاهد برگزاری باشکوه این جشنواره در دو بخش شهری و روستایی باشیم.

کد مطلب: ۹۶۱۸۲۷
لینک کوتاه کپی شد
جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره انار در شهرستان تفت

"علیرضا نوکار" خاطرنشان کرد: تدابیری اتخاذشده تا همه‌ی متقاضیان برگزاری جشنواره انار ، مراحل قانونی اخذ مجوز را از طریق اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان دنبال نموده و بعد از اخذ مجوز و تائید برنامه‌های پیشنهادی توسط مسئولان ذی‌ربط این جشنواره در سال جاری با همراهی و همیاری متقاضیان و یاری دستگاه‌های ذی‌ربط باشکوه‌تر از سال قبل برگزار شود.
"علی احمدیان" بخشدار مرکزی شهرستان تفت در این جلسه اظهار داشت: تقویم گردشگری روستایی بخش مرکزی در حال تنظیم است و سعی خواهیم کرد با برگزاری جشنواره‌های روستایی به‌صورت ماهیانه در نقاط مختلف شهرستان، رونق صنعت گردشگری در نقاط مختلف شهرستان شتاب بیشتری بگیرد.
"سید مهدی اعرابی" رئیس شورای اسلامی شهر تفت در این جلسه بیان داشت: برگزاری این جشنواره توسط هر فرد یا گروهی به نام شهر تفت خواهد بود و باید هدف برگزاری این جشنواره مطرح‌شدن نام تفت در کشور و رونق صنعت گردشگری و تحول اقتصاد در کشاورزی شهر تفت باشد.
رئیس شورای شهر تفت تصریح نمود: جشنواره انار در سال گذشته به‌خوبی برگزار و باید با رفع نقایص کوچک آن، در سال جاری باشکوه بیشتری برگزار شود و متقاضیان با همدلی در راستای باشکوه برگزار شدن این جشنواره یاری‌رسان یکدیگر باشند.
"وحید فتوحی" شهردار تفت نیز با استقبال از برگزاری این جشنواره در سطح این شهر از همکاری با برگزارکنندگان این جشنواره در حد توان با رعایت قانون و مقررات خبر داد.
در ادامه این جلسه متقاضیان برگزاری جشنواره انار به تشریح برنامه‌های خود برای برگزاری این جشنواره پرداختند و تصمیمات لازم برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این جشنواره اتخاذ شد.
جشنواره انار تفت در دو بخش روستایی و شهری از پانزدهم لغایت هفدهم آبان ماه برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار