شورای هماهنگی مدیرت بحران با محوریت پیشگیری از آتش سوزی و اطفاء حریق

ابرکوه (پانا) - فرماندار ابرکوه در این جلسه در خصوص نقاط قوت و ضعف فعالیت دستگاه های مسئول در راستای مهار کردن آتش سوزی گفت: باید شرایط و امکانات لازم را جهت پیشگیری از وقوع و اطفاء حریق با بکارگیری ادوات و تجهیزات کار آمد و متناسب در بخش بهمن فراهم کرد.

کد مطلب: ۹۶۱۷۵۵
لینک کوتاه کپی شد
شورای هماهنگی مدیرت بحران با محوریت پیشگیری از آتش سوزی و اطفاء حریق

جلسه شورای هماهنگی مدیرت بحران با محوریت پیشگیری از آتش سوزی و اطفاءحریق و همچنین برسی آتش سوزی کارگاه تولید الیاف پنبه در شهرک صنعتی بخش بهمن با حضور محمد کاظمی نسب فرماندارابرکوه، محمد علی اکرمی بخشدار بهمن و جمعی از مسئولین ذی ربط در بخشداری بهمن برگزار شد.

فرماندار ابرکوه در این جلسه در خصوص نقاط قوت و ضعف فعالیت دستگاه های مسئول در راستای مهار کردن آتش سوزی گفت: باید شرایط و امکانات لازم را جهت پیشگیری از وقوع و اطفاء حریق با بکارگیری ادوات و تجهیزات کار آمد و متناسب در بخش بهمن فراهم کرد.

کاظمی نسب با تاکید بر آموزش‌های لازم برای تیم اطفاء حریق و تجهیز کردن آتشنشانی بخش بهمن افزود: وضعیت آتش نشانی شهر مهردشت بسیار خطرناک است و باید به تجهیزات، امکانات اطفاء حریق و اضافه کردن نیرو در هر شیفت تجهیز شود چرا که آنها اولین کسانی هستند که میتوانند برای اطفاء حریق اقدام کنند.

وی با توجه به موضوع پیشگیری، آمادگی و مقابله با حریق خاطر نشان کرد: تمام کارگاه ها، واحدهای تولیدی و شهرک های صنعتی باید به امکانات و تجهیزات اطفای حریق مجهز باشند تا زمان وقوع حادثه برای مقابله با آن شرایط فراهم باشد.

در این جلسه مسولین مربوطه در خصوص آتش گرفتن کارگاه تولید الیاف پنبه گزارشی ارائه دادند و عامل اصلی این اتفاق را اتصالی سیم های برق بدون رعایت نکات ایمنی بیان کردند.

در پایان فرماندار ازکارگاه تولید الیاف پنبه و شهرک صنعتی بخش بهمن بازدید و نواقص و مشکلات را برسی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار