اردبیل ، پایلوت برنامه های کاهش آسیب های اجتماعی کشور می شود.

اردبیل (پانا) - استاندار اردبیل به ظرفیت هایی استان اشاره کرد و با بیان اینکه اردبیل جزو ۹ استان برخوردار از تسهیلات ویژه بانکی می شود گفت: تلاش می کنیم برنامه های مدون کاهش آسیب های اجتماعی کشور به عنوان پایلوت در اردبیل اجرا شود.

کد مطلب: ۹۶۱۷۵۱
لینک کوتاه کپی شد
اردبیل ، پایلوت برنامه های کاهش آسیب های اجتماعی کشور می شود.

اکبر بهنام جو در جمع خبرنگاران به نتایج دیدار خود با معاونین هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای و اجتماعی وزارت کشور اشاره کرد و گفت: با پیگیری های انجام یافته و بعد از ارایه مستندات، موضوع تصویب برخورداری استان اردبیل از تسهیلات معادل استان های دیگر در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: اگر این موضوع عملی شود تسهیلات بانکی از محل صندوق توسعه ملی برای سرمایه گذاران با تخفیفات ویژه و مزایای خاص انجام می گیرد.

استاندار اردبیل گفت: همچنین در خصوص اتصال ریلی جمهوری آذربایجان به شمال استان صحبت شد و امادگی کامل از سوی معاون وزیر در این زمینه اعلام شد و امیدوارم در کارگروهی که تشکیل می شود نظر مثبت خودشان را در مرکز ارایه دهند.

بهنام جو به برنامه های کاهش آسیب های اجتماعی نیز اشاره کرد و گفت: تلاش می کنیم این معاونت برنامه هایی را برای کاهش آسیب های اجتماعی در استان اردبیل به عنوان پایلوت در سطح کشور اجرایی کند.

او گفت: در ماه های اخیر اقداماتی در راستی احصا آمارها در زمینه آسیب های مختلف اجتماعی انجام گرفته و به صورت هفتگی جلسات هم اندیشی در این خصوص برگزار می شود.

استاندار اردبیل گفت: تمامی دستگاه های اجرایی در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی در استان همفکری کرده و مشارکت می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار