محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی راهپیمایی «جاماندگان اربعین»در تهران

تهران (پانا) - رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی ویژه برگزاری راهپیمایی جاماندگان اربعین در تهران را تشریح کرد.

کد مطلب: ۹۶۱۷۳۶
لینک کوتاه کپی شد
محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی راهپیمایی «جاماندگان اربعین»در تهران

سردار محمدرضا مهماندار با اشاره به برگزاری راهپیمایی جاماندگان اربعین در تهران که همزمان با اربعین برگزار می‌شودبه پانا گفت: این راهپیمایی در تهران از پنج نقطه آغاز شده و با عبور از پنج مسیر در نهایت به شهرری و حرم حضرت عبدالعظیم حسنی ختم می‌شود و در همین راستا نیز تمهیدات ترافیکی برای برگزاری این راهپیمایی از سوی پلیس اتخاذ شده است.

وی مسیرهای راهپیمایی جاماندگان اربعین را به شرح زیر بیان کرد:

- مسیر شماره یک: از میدان امام حسین(ع) آغاز شده و با عبور از خیابان ۱۷ شهریور، میدان شوش، خیابان فدائیان اسلام، میدان شهرری، نهایتاً به حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) می‌رسد.

- مسیر شماره 2: از میدان جمهوری اسلامی آغاز شده و در ادامه با عبور از بزرگراه نواب، میدان ۹ دی، میدان بهمن، خیابان بعثت، خیابان شهید رجایی، بزرگراه شهید کریمی، چهارراه چشمه علی، خیابان فدائیان ،میدان شهر ری و در نهایت به حرم مطهر عبدالعظیم حسنی(ع) ختم خواهد شد.

- مسیر شماره 3: از امام‌زاده حسن(ع) آغاز می‌شود که این مسیر در ادامه با عبور از خیابان امین‌الملک، خیابان قزوین، خیابن شیخ محمدی، میدان ۹ دی، میدان بهمن، بزرگراه بعثت، خیابان شهید رجایی، میدان ساعی و میدان مدرس، نهایتاً به حرم مطهر عبدالعظیم حسنی(ع) خواهد رسید.

-مسیر شماره ۴: از باقر شهر آغاز شده و در ادامه به خیابان رجائی، پل شهید آوینی، خیابان سلمان فارسی و در پایان به حرم مطهر عبدالعظیم حسنی(ع) می‌رسد.

- مسیر شماره 5: از جاده ورامین آغاز شده و در ادامه به میدان معلم خواهد رسید و بعد از پیمودن مسافتی از سمت سه راه ورامین، خیابان فدائیان و شهرری به حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) منتهی خواهد شد.

وی با بیان اینکه پلیس راهور با تمام توان برای خدمت رسانی به شرکت کنندگان در آماده‌باش است، گفت: در همین راستا از ساعت ۲۴ جمعه شب، در محدوده حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) و مسیر های پنجگانه ممنوعیت توقف وسایل نقلیه اعمال خواهد شد و عوامل پلیس راهور نسبت به پاکسازی خودروهایی که در مسیر توقف کرده‌اند اقدام خواهند کرد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ادامه داد:‌همچنین از ساعت ۶ صبح روز شنبه یعنی روز اربعین ممنوعیت تردد را در طول مسیرهای راهپیمایی اعمال خواهیم کرد و تردد کلیه خودروها و موتور سیکلت ها در طول مسیرهای پیاده روی و محدوده حرم حضرت عبدالعظیم حسنی ممنوع خواهد بود.

مهماندار با بیان اینکه محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی اعمال شده تا پایان مراسم و تخلیه کامل معابر از راهپیمایان ادامه خواهد داشت، گفت:‌ از شهروندان می‌خواهیم که با پلیس راهور همکاری لازم را داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار