برگزاری اولین جلسه معاونین پرورشی و مربیان تربیتی آموزش و پرورش ناحیه یک ری

شهرری(پانا)- با حضور مدیر و معاونین اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری اولین جلسه معاونین پرورشی و مربیان تربیتی منطقه در کانون فرهنگی هنری سمیه برگزار شد.

کد مطلب: ۹۶۱۷۱۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اولین جلسه معاونین پرورشی و مربیان تربیتی آموزش و پرورش ناحیه یک ری

بهروز نصیری مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ری در جمع معاونین پرورشی و مربیان تربیتی کلیه مقاطع منطقه، باتسلیت اربعین حسینی اظهار داشت: موفقیت‌ها در امر تربیت بچه‌ها حاصل زحمات تیمی و همکاری گروهی همه شما مربیان زحمتکش این امر می‌باشد.

او در ادامه با اشاره به اینکه مهمترین عامل در تربیت بچه‌ها مربی است، ادامه داد: انسان‌ها برای رشد و به کمال رسیدن به مربی نیاز دارند و مهمترین عامل در موفقیت بچه‌ها معلم است که می‌تواند مسیر زندگی شاگردش را تغییر دهد.

مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری بر نقش مهم مربیان امور تربیتی در سازندگی فرهنگی کشور تاکید کرد و گفت: با توجه به ویژگیهای خاص نوجوانان و جوانان در دوران رشد می‌توانند در قالب الگوی ارزنده برای آنان مسیر منطقی و صحیح اخلاقی و رفتاری را به دانش‌‌آموزان ارائه کنند.

در ادامه برنامه صدرا استاد دانشگاه و پژوهشگر سبک زندگی اسلامی،ایرانی در سخنانی با ارائه سخنرانی انگیزشی به حاضرین متذکر شد که مهمترین عامل در رشد بچه‌ها همدلی کردن با آنها و درک شرایط آنهاست.

او با اشاره به سخن مقام معظم رهبری (مدظله العالی)گفت: در آینده جنگ‌ها در دنیا جنگ شناختی است و ما باید در این زمینه و ایجاد تغییرات شناختی بیشتر کار کنیم.

صدرا با تاکید بر تعریف سازمان بهداشت جهانی درباره باسوادی بیان داشت: طبق این تعریف در دنیای حاضر باسواد کسی است که قادر باشد از آموخته‌ها و خوانده‌هایش تغییری در زندگی خود ایجاد کند و این تغییر باید در چهار زمینه: نگرش، دانش، توانش و روش رخ دهد.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار