مساحت گلخانه های گیلان رو به افزایش است

رشت (پانا) - مدیر امور باغبانی جهاد کشاورزی گیلان گفت: براساس برنامه ششم ،۸۰ هکتار سطح توسعه گلخانه ها در استان است که این روند رو به افزایش خواهد بود.

کد مطلب: ۹۶۱۶۹۴
لینک کوتاه کپی شد
مساحت گلخانه های گیلان رو به افزایش است

به گزارش خبرنگار پانا ، مدیر امور باغبانی جهاد کشاورزی گیلان گفت : این میزان تسهیلات بانکی به مبلغ ۱۱۷۰ میلیارد ریال به بانک معرفی شده است.

پارسافر گفت : اجرای طرح توسعه گلخانه ها در طول برنامه ششم و براساس سطوح ابلاغی پروژه تولید در محیط های کنترل شده گلخانه ای در راستای برنامه اقتصاد مقاومتی است.پارسا فر

وی ادامه داد: هدف از اجرای این پروژه افزایش تولید و ضریب امنیت غذایی، مصرف بهینه آب و ارتقای بهره وری آب، افزایش صادرات در جهت مثبت کردن تراز تجاری در بخش کشاورزی و اشتغال پایدار است.

مدیر امور باغبانی جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به اینکه سطح گلخانه های استان بالغ بر ۷۱ هکتار است، تصریح کرد: براساس برنامه ابلاغی از سوی دفتر وزارتی در سال ۹۸ در برنامه ششم توسعه ۸۰ هکتار سطح توسعه گلخانه ها در استان است که با توجه به تمهیدات لازم در اعطای تسهیلات به احداث گلخانه در استان این روند رو به افزایش خواهد بود.

وی افزود: متقاضیان پس از اخذ پروانه تأسیس از سوی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان و یا در قالب واحدهای کوچک مقیاس در سامانه سیتا جهت دریافت تسهیلات ثبت نام کنند تا پس از بررسی به بانک عامل جهت اخذ تسهیلات معرفی شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار