باید دانش آموزان را بسمت فعالیت های گروهی و پژوهش محوری سوق دهیم

ارومیه (پانا) - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان گفت: باید دانش آموزان را بسمت فعالیت های گروهی و پژوهش محوری سوق دهیم.

کد مطلب: ۹۶۱۶۸۸
لینک کوتاه کپی شد
باید دانش آموزان را بسمت فعالیت های گروهی و پژوهش محوری سوق دهیم

مهین منافی» در همایش معاونین آموزشی استان که در محل باشگاه فرهنگیان ارومیه برگزار شد؛ اظهار داشت: علیرغم مشکلات نیروی انسانی و کمبود فضاهای آموزشی در استان، آموزش و پرورش استان اول مهر را با سربلندی آغاز کرد.

وی با تاکید بر اهمیت پایه دوازدهم گفت: یکی از اهداف معاونت آموزش متوسطه تشکیل کارگروه کیفیت بخشی به پایه دوازدهم می باشد.

منافی خاطر نشان کرد: با یکسان سازی مدارس، عدالت آموزشی اجرا خواهد شد؛ جهان امروز، دانش آموز خلاق می خواهد و در همین راستا توجه به عدالت آموزشی بسیار ضروری است.

وی بیان کرد: عوامل درون سازمانی تارکان تحصیل در هر منطقه باید بررسی، شناسایی و وارد چرخه آموزشی گردند و در مورد عوامل برون سازمانی نیز باید به ستاد استانی ارسال گردد.

این مقام مسئول با تاکید بر اهمیت هدایت تحصیلی صحیح دانش اموزان گفت: باید جلسات متعدد با دانش آموزان و اولیا در خصوص آموزش های توجیهی مهارت آموزی، کارآفرینی و رشته های فنی و کارو دانش، برگزار شود.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان گفت: باید دانش آموزان را بسمت فعالیت های گروهی و پژوهش محوری سوق دهیم.

منافی بیان کرد: در محاسبات درصد قبولی کشوری، مدیریت آموزش و پرورش ناحیه ارومیه، رتبه اول در استان را داراست و این نتایج محصول همدلی و سختکوشی است.

وی گفت: در قرن فرا صنعتی و فناوری های نو، تغییر روش های انتقال دانش به دانش آموزان باید با تغییر ابزارهای آموزشی صورت پذیرد.

وی خاطر نشان کرد: در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش همه فعالیت ها برپایه پنج عنصر، علم ، ایمان ، اخلاق ، عمل و تفکر می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار