ضریب نفوذ 87 درصدی فرهنگیان فارس در صندوق ذخیره

شیراز (پانا) - مدیرکل آموزش‌وپرورش فارس با تاکید بر اینکه صندوق ذخیره فرهنگیان می‌تواند بخشی از دغدغه‌های مالی معلمان را جبران کند، هدف‌گذاری‌ها و اقدامات انجام‌شده توسط صندوق ذخیره فرهنگیان، را نشان از آینده‌ای امیدوار کننده در این صندوق برشمرد.

کد مطلب: ۹۶۱۶۷۷
لینک کوتاه کپی شد
ضریب نفوذ 87 درصدی فرهنگیان فارس در صندوق ذخیره

علی عسکر نجفی در کارگروه استانی صندوق ذخیره فرهنگیان که با حضور معاون توسعه منابع و امور فرهنگیان شرکت فرایند نوین صندوق ذخیره فرهنگیان برگزار شد، گفت: معلم عنصری کلیدی در آموزش‌وپرورش است و هیچ عاملی بیش از دلگرمی فرهنگیان برای پیشبرد اهداف نظام تعلیم و تربیت مؤثر نیست و این صندوق می‌تواند بخشی از دغدغه‌های مالی فرهنگیان را جبران کند.

نماینده صندوق ذخیره فرهنگیان در استان فارس نیز با اشاره به تلاش‌های انجام‌شده در استان برای توسعه فعالیت‌های صندوق ذخیره فرهنگیان، گفت: با اقدامات انجام‌شده طی ماه‌های اخیر، بیش از 3 هزار نفر از همکاران فرهنگی در استان فارس نسبت به افزایش ضریب حق عضویت خود در صندوق ذخیره فرهنگیان اقدام کردند.

محمدجواد خیرخواهی افزود: این اقدام موجب شد تا میانگین افزایش حق عضویت فرهنگیان در فارس نسبت به‌کل کشور حدود 6 درصد بیشتر شود و ضریب نفوذ در استان نیز به 87 درصد برسد که گویای تلاش‌های انجام‌شده در این زمینه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار