مشارکت بیش از 180 هزارنفر از معلمان کشور در فرایند افزایش حق عضویت در صندوق ذخیره فرهنگیان

شیراز (پانا) - معاون توسعه منابع و امور فرهنگیان شرکت فرایند نوین صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: تا مرداد ماه سال جاری بیش از 181 هزار نفر از فرهنگیان کشور در فرایند افزایش سهم حق عضویت خود در صندوق ذخیره فرهنگیان شرکت کردند.

کد مطلب: ۹۶۱۶۶۷
لینک کوتاه کپی شد
مشارکت بیش از 180 هزارنفر از معلمان کشور در فرایند افزایش حق عضویت در صندوق ذخیره فرهنگیان

فتاح سلیمی در کارگروه استانی صندوق ذخیره فرهنگیان در فارس، با بیان اینکه امروز صندوق ذخیره فرهنگیان به یک آرامش رسیده است، تصریح کرد: علی‌رغم تمام هجمه‌ها به صندوق ذخیره فرهنگیان، انصرافی‌های این صندوق زیر یک درصد است و تا مرداد ماه سال جاری نیز 181 هزار و 877 نفر از فرهنگیان کشور در فرایند افزایش سهم حق عضویت خود در صندوق ذخیره شرکت کردند .

او ادامه داد: حرکت موسسه برمبنای فعالیت‌هایی است که نمودش برای همکاران در طول خدمت اداری روشن باشد و بر همین اساس نیز هلدینگی متشکل از شرکت‌هایی ارائه‌ دهنده خدمات رفاهی تشکیل ‌شده است .

معاون توسعه منابع و امور فرهنگیان شرکت فرایند نوین صندوق ذخیره از پیش‌بینی سود یک هزار میلیارد تومانی برای صندوق ذخیره فرهنگیان در سال آینده خبر داد .

سلیمی خطاب به فرهنگیانی که هنوز به عضویت صندوق ذخیره درنیامده‌اند، گفت: کارمندان آموزش‌وپرورش با عضویت در صندوق ذخیره فرهنگیان می‌توانند به میزان 5 درصد از سهم مشارکت خود در صندوق ذخیره فرهنگیان از سهم دولتی بهره‌مند شوند که بسیار بیشتر از سهم تخصیصی به کارمندان سایر نهادهای دولتی است و این‌گونه فرهنگیان غیر عضو صندوق از سهم دولت بی‌بهره‌اند.

سلیمی در پایان از تلاش های کارگروه استانی صندوق ذخیره فرهنگیان در فارس در شش ماه گذشته که منجر به افزایش سهم حق عضویت معلمان فارس در صندوق ذخیره فرهنگیان کشور شد تقدیر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار