کارشناس انجمن اولیا ومربیان توصیه کرد:

دانش آموزان همراه والدین در حرکت های معنوی مثل پیاده روی حرم تا حرم کاشمرشرکت کنند

کاشمر(پانا) - کارشناس انجمن اولیا و مربیان اموزش و پرورش کاشمربا تاکید براهمیت خانواده گفت؛ بهتراست است در حرکت های معنوی مثل پیاده روی حرم تا حرم دانش اموزان تا جایی که امکان دارد همراه والدین خود باشند.

کد مطلب: ۹۶۱۶۳۵
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان همراه والدین در حرکت های معنوی مثل پیاده روی حرم تا حرم کاشمرشرکت کنند

ابراهیم ترکمانی در گفتگوبا خبرنگار پانا اظهار کرد: دانش آموزان عزیز وگرامی می توانند در این حرکت معنوی پیاده روی حرم تا حرم به خوبی ایفای نقش نمایند.مثلا می توانند با قبول مسئولیت هایی همچون خبرگزاری پانا، مامور بهداشت مسئول پذیرایی وراهنمای زائران و...خشنودی ورضایت سرور وسالار شهیدان حضرت اباعبدا... الحسین ع را فراهم نمایند.
وی مهمترین هدف از فعالیت های مردم در اربعین را زنده ماندن ارزش های اسلامی،اخلاق، ادب، انسانیت، جوانمردی و....دانست و ادامه داد از آقا می خواهم که دلهای مارو به نور معرفتش روشن سازد.
ترکمانی از کسانی که هم اکنون عازم پیاده روی اربعین هستند خواست هروقت دلشان شکست، ازآقا وخدای مهربانش بخواهند کسانی که هنوز به کربلا نرفته اند هم توفیق زیارت پیدا کنند.
کارشناس انجمن اولیا ومربیان با بیان اهمیت همراهی دانش اموزان با اولیا گفت: من ازدانش آموزان عزیز وگرامی می خواهم همراه با پدروگرامی خودوهمسایگان درپیاده روی مراسم اربعین شرکت نموده وسعی کنند با قبول مسئولیت واحترام به دیگران، وظیفه خود را نسبت به آقا به اثبات برسانند.
کارشناس سابق سازمان دانش اموزی افزود: از دانش اموزان به ویژه پیشتازان انتظار داریم که درمسیر پیاده روی روز اربعین ادب ومهربانی نسبت به دیگران را تمرین نمایندو این حدبث آقا امام حسین علیه السلام را سرلوحه ی زندگی خود در آینده قرار دهند که می فرمایند بهترین ادب آنست که هروقت بنده ای از بندگان خدا صبح از خانه خارج شد، خودش را برتر از دیگران نداند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار