دستگیری ۱۸۱ جیب‌بر در متروی تهران

تهران (پانا) - جانشین رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در تشریح عملکرد شش ماهه پلیس مترو از دستگیری ۱۸۱ جیب‌بر در ایستگاه‌های متروی پایتخت خبر داد.

کد مطلب: ۹۶۱۵۵۹
لینک کوتاه کپی شد
دستگیری ۱۸۱ جیب‌بر در متروی تهران

به گزارش سایت پلیس، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای درباره عملکرد پلیس مترو در نیمه نخست امسال گفت: ماموران پلیس مترو در تمامی ایستگاه‌های متروی پایتخت حضور داشته و نسبت به تامین نظم و امنیت در این محیط و نیز خدمات رسانی به شهروندان و مسافران مترو اقدام کرده‌اند.

وی ادامه داد:‌در همین راستا نیز در نیمه نخست امسال ۱۸۱ جیب‌بر در ایستگاه‌های مترو پایتخت دستگیر شده‌اند که برای این افراد پرونده‌ای تشکیل و روانه دادسرا شده‌اند. این افراد عمدتا در ایستگاه‌های پرتردد و با سواستفاده ازشلوغی دست به سرقت می‌زدند.

جانشین رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ همچنین از کشف موادمخدر و دستگیری چندین موادفروش نیز خبر داد و گفت:‌طی این مدت ۱۰ کیلوو ۴۰۰ گرم انواع موادمخدر از تعدادی از خرده فروشان دستگیر شده در مترو کشف شده است.

موقوفه‌ای ادامه داد:‌ علاوه بر گشت‌ها و ماموران پلیس مترو، ماموران و گشت‌های نامحسوس نیز در ایستگاه‌های مترو حضور داشته و با جرائم و تخلفات برخورد خواهند کرد.

وی در مورد خدمات ارائه شده به شهروندان نیز اظهارکرد: علاوه بر اقلام مکشوفه، کودک و افراد که مفقود شده بودند، نیز طی این مدت به خانواده‌هایشان تحویل داده‌ شده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار