برگزاری نشست علمی نیروهای مسلح شرق استان تهران

ورامین (پانا) - نشست علمی نیروهای مسلح شرق استان تهران با همکاری فرماندهی نیروی انتظامی ویژه شرق استان تهران، سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران و سایر نیروهای مسلح در دانشگاه پیام نور قرچک ، ورامین برگزار شد.

کد مطلب: ۹۶۱۴۹۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نشست علمی نیروهای مسلح شرق استان تهران

مراد راهداری رئیس دانشگاه پیام نور قرچک ، ورامین در این رابطه اظهار داشت: هدف اصلی از برگزاری این نشست، بیانیه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص گام دوم انقلاب بود.

او در ادامه افزود: در این نشست متخصصین در رابطه با فعالیت و برنامه های صورت گرفته در چهل سال انقلاب اسلامی تبادل نظر داشتند و با توجه به تجربه های گذشته، برای آبادانی کشور عزیزمان برنامه هایی ارائه دادند.

راهداری افزود: برگزاری این نوع نشستها به دیگر جوانان و دانشجویان روحیه خواهد داد تا در حوزه فناوری و نوآوری به اقتصاد کشور کمک کنند.

او با توضیح اینکه با گذشت زمان برخی از صنایع وارداتی، داخلی شده‌، ادامه داد: انتظاری که امروزه از جوانان می‌رود ذهنی پویا و فعال در کنار پرداختن به تحصیل خود است.

در ادامه این نشست نمایشگاهی از آثار صنایع الکترونیکی و مکانیکی که اغلب کاربرد هویت شناسی به سبک پیشرفته را داشت و همچنین دستاوردهای علمی و اختراعات نخبگان و مخترعین بسیجی مورد بازدید مسئولین و مهمانان قرار گرفت.

معاون هماهنگ کننده‌ فرمانده انتظامی شرق استان تهران، رئیس پلیس فتا شرق استان تهران، مسئول مرکز حمایت از مخترعین معاونت علمی سپاه حضرت‌ سید‌الشهدا(ع) استان تهران، مسئول پژوهشکده مطالعات ناجاشرق استان تهران، امام جمعه شهرستان قرچک، مدیر فرهنگی و نماینده دفتر نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور قرچک، عضو شورای پژوهش نیروی انتظامی و عضو علمی دانشگاه پیام نور و عضو کمیسیون سبک زندگی شورای عالی انقلاب فرهنگی این نشست حضور داشتند.

/خبرنگار: امیر غلامی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار