اجرای پویش مهرجویان حسینی برای کمک به دانش آموزان میبدی

میبد (پانا) - معاون پشتیبانی اداره آموزش و پرورش میبد گفت : به همت مجمع فرهنگیان اسلامی ودرپویش مهر حسینی ، 58میلیون تومان برای کمک به دانش آموزان نیازمند جمع آوری وتوزیع شده است .

کد مطلب: ۹۶۱۴۷۶
لینک کوتاه کپی شد
اجرای پویش مهرجویان حسینی برای کمک به دانش آموزان میبدی

"محمدرضا کارگر "با اشاره به اینکه برای اولین سال پویش مهرجویان حسینی در شهرستان میبد به اجرا درآمده است گفت : در این پویش قریب 58میلیون تومان جمع آوری شد وبه دانش آموزان بی بضاعت ،ایتام ،دارای بیماری خاص وتحت پوشش حمایت از زندانیان اهدا شد .

"کارگر "درادامه به نحوه توزیع این کمک ها اشاره کرد و گفت :کمک های جمع آوری شده درقالب کارت هدیه ، بن لوازم التحریر ، کیف ، کفش، بسته های تحصیلی و آموزشی بین دانش آموزان توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه کارت های هدیه وبن خرید توسط مدیران مدارس بین دانش آموزان نیازمند توزیع شده است گفت : یکی از خیران میبدی مبلغ 36میلیون تومان اهدا کرداست که این مبلغ در قالب کارت های هدیه توزیع گردید .

ایشان در ادامه بیان داشت : در حوزه معاونت پرورشی به همت ناحیه مقاومت بسیج میبد مقدار قابل توجهی از لوازم التحریر در اختیار مدیران مدارس قرار گرفت تا باشناختی که از دانش آموزان بی بضاعت دارند در اختیار آنها قرار دهند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار