مردم گیلان همواره در تحولات ایران موثر بوده‌اند

رشت (پانا) - معاون اول رئیس جمهوری گفت: مردم استان گیلان همواره در تحولات سیاسی ، اجتماعی و توسعه کشور موثر بوده اند .

کد مطلب: ۹۶۱۴۷۲
لینک کوتاه کپی شد
مردم گیلان همواره در تحولات ایران موثر بوده‌اند

به گزارش پانا وبه نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ معاون اول رئیس جمهوری در دیدار با استاندار گیلان، به سوابق و پیشینه تاریخی گیلان و نقش آفرینی مردم این استان بویژه در دوره معاصر اشاره و اظهار کرد: مردم گیلان همواره در تحولات سیاسی و اجتماعی و توسعه کشور نقش ارزشمندی داشته اند و باید در زمینه خدمت به آنان تلاشی مضاعف صورت گیرد.

اسحاق جهانگیری با تأکید بر لزوم انجام تلاش و پیگیری برای رسیدگی به امور مردم، تصریح کرد که باید برای جبران خسارت های سیل اخیر به برخی مناطق استان، اقدامات لازم انجام شود.

معاون اول رئیس جمهوری همچنین به شرایط اقتصادی کشور اشاره و اضافه کرد: دولت تدبیر و امید برای تکمیل پروژه های نیمه تمام و کلان در گیلان، جدیت و از فعالیت های کارآفرینی نیز حمایت های لازم را دارد.

ارسلان زارع استاندار گیلان نیز در این دیدار، گزارشی از وضعیت عمومی استان و پروژه های کلان در دست اجرا و موضوع پسماند استان ارائه داد.

وی همچنین به سیل روز گذشته و خسارت های ناشی از بارندگی های شدید به برخی شهرستان های استان اشاره و گزارشی از اقدامات صورت گرفته و نیز اقدامات مورد نیاز برای جبران این خسارت ها بیان کرد.

ا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار