برگزاری نشست شورای فرعی هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در فرمانداری پاکدشت

پاکدشت (پانا) - فرماندار شهرستان پاکدشت از اقدام جدی مسئولین شهرستان در راستای اطلاع رسانی عمومی و همه جانبه در امر پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر خبر داد.

کد مطلب: ۹۶۱۴۶۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نشست شورای فرعی هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در فرمانداری پاکدشت

هادی تمهیدی فرماندار شهرستان پاکدشت در نشست شورای فرعی هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان ضمن عرض تسلیت فرارسیدن ایام اربعین حسینی اظهار داشت: در طول دو سال گذشته اقدامات مطلوب و منظمی در راستای پیشگیری از مصرف مواد مخدر به ویژه در بخش نوجوانان و جوانان توسط دستگاههای ذیربط صورت گرفته است.

او در ادامه با قدردانی از زحمات بی شائبه و شبانه روزی نیروی انتظامی و دستگاه قضایی شهرستان در امر برخورد جدی و مستمر با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر افزود :پلیس و دستگاه قضایی با اشراف و رصد کامل بر عملکرد افراد متخلف و توزیع کنندگان مواد مخدر ، اقدامات چشمگیری در جهت مقابله با سوداگران مرگ را اجرایی نموده اند و این عملکرد قابل تحسین تاثیر به سزایی در آرام سازی جامعه و ایمن سازی فضای زندگی مردم در بر داشته است.

تمهیدی از برنامه ریزی این شورا برای شش ماهه دوم سال جاری در راستای تحقق کامل مصوبات و اقدام جدی کمیته‌های چهارگانه به منظور پیشگیری از طریق اجرای برنامه‌های فرهنگی و آموزشی به ویژه در سطح مدارس و محلات خبر داد و تاکید کرد: امروز باید برای رفع نگرانی از جامعه دست به دست هم داده و با همتی مضاعف در امر اطلاع رسانی دقیق، آگاه سازی و اجرای برنامه‌های فرهنگی با محوریت آثار سوء مواد مخدر به اهداف مورد نظر دست پیدا کنیم.

فرماندار پاکدشت بیان داشت: باید ضمن اجرای برنامه‌ها و عملیات مورد نظر، فضا را برای سودجویان توزیع و فروشندگان مواد مخدر بیش از پیش نا امن کرده و با مشارکت مردم و خانواده‌هایی که درگیر این موضوع هستند هر روز شاهد امن تر شدن فضای شهرستان و ایجاد آرامش در بین مردم خوب و فهیم باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار