اجرای طرح مهر فرهنگی در پاکدشت

پاکدشت (پانا)- کلاسهای آموزشی متعدد و متنوع با عنوان طرح مهر فرهنگی در قالب حوزه های فرهنگی و مهارتی در سرای محله البرز شهرستان پاکدشت با حضور شهروندان در حال برگزاری است.

کد مطلب: ۹۶۱۴۵۳
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح مهر فرهنگی در پاکدشت

داریوش پازوکی شهردار پاکدشت ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری اربعین سید و سالار شهیدان امام حسین(ع) از اجرایی شدن طرح مهر فرهنگی در محله‌های شهرستان پاکدشت خبر داد.

او در ادامه افزود: با توجه به فرا رسیدن ایام مهر و بازگشایی مدارس, با همکاری معاونت فرهنگی، اجتماعی و واحد روابط عمومی طرح مهر فرهنگی در محله‌های پاکدشت اجرایی شد.

پازوکی بیان داشت:طرح مهر فرهنگی در تمامی سرای محله‌های شهر پاکدشت آماده برگزاری کلاسهای آموزشی متعدد و متنوعی در حوزه فعالیت فرهنگی و مهارتی در زمینه‌های طراحی، نقاشی، خوشنویسی، آموزش زبان انگلیسی، اتاق کودک، مهد قرآن جهت علاقمندان و در سرای محله البرز میباشد.

شهردار پاکدشت با تاکید بر لزوم اجرای برنامه‌هایی با شاخص فرهنگی در سطح مدارس خاطر نشان کرد: به منظور گسترش فرهنگ غنی اسلامی، ترویج سبک زندگی اسلامی ، ایرانی در بین دانش آموزان، تقویت آموزه‌های دینی و عملیاتی کردن شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل در فرایند تعلیم و تربیت برآنیم تا با همت مسئولین آموزش و پرورش شهرستان به ادامه رسالت خطیرخود بپردازیم و به همین دلیل با جدیت و پیگیری فراوان طرح مهر فرهنگی را در مدارس اجرا میکنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار