لیگ ملت‌های آمریکای شمالی؛ طلسم 39 ساله آمریکا شکست

مکزیک به یک قدمی نیمه نهایی رسید

تهران (پانا) –در ادامه دیدارهای لیگ ملت‌های آمریکای شمالی، کانادا و مکزیک با پیروزی شیرین خانگی به یک قدمی حضور در نیمه نهایی رسیدند.

کد مطلب: ۹۶۱۳۷۹
لینک کوتاه کپی شد
لیگ ملت‌های آمریکای شمالی؛ طلسم 39 ساله آمریکا شکست

مرحله گروهی لیگ ملت‌های آمریکای شمالی در 3 سطح این رقابت‌ها با برگزاری 8 بازی ادامه پیدا کرد.

در سطح یک و از گروه A، کانادا در تورنتو مقابل آمریکا به پیروزی 2 بر صفر رسید تا پس از 39 سال آمریکایی‌ها مقابل کانادا طعم شکست را بچشند.

برای کانادا در این مسابقه دیویس (63) و کاوالینی (1+90) گلزنی کردند.

با این نتیجه در جدول رده‌بندی کانادا با 9 امتیاز در رده اول قرار گرفت و آمریکا هم با 3 امتیاز جایگاه دوم را در اختیار دارد. بدین ترتیب کانادا برای صعود به نیمه نهایی تنها به کسب یک امتیاز از بازی برگشت با آمریکا نیاز دارد.

سپس در گروه B، مکزیک در جدال با پاناما با پیروزی قاطع 3 بر یک زمین را ترک کرد.

برای مکزیک در این مسابقه آلواردو (28)، ماسیاس (75) و پیزارو (2+90) گلزنی کردند و مدافع مکزیک (42) گلزن پاناما در این بازی بود.

با این نتیجه در جدول رده‌بندی مکزیک با 6 امتیاز در رده اول قرار گرفت و پاناما هم با 3 امتیاز جایگاه دوم را در اختیار دارد. بدین ترتیب مکزیکی‌ها هم مانند کانادا برای صعود به مرحله نیمه نهایی تنها به یک امتیاز از بازی آینده نیاز دارند.

در سطح دو این رقابت‌ها، در گروه B تیم ته جدولی سنت لوسیا در دیدار با ال سالوادور تن به شکست 2 بر صفر داد.

دومینیکن مقابل مونتسرات با تساوی بدون گل متوقف شد.

در جدول رده‌بندی با نتایج بدست آمده، تیم‌های ال سالوادور، دومینیکن، مونتسرات و سنت لوسیا به ترتیب با 9، 7، 5 و یک امتیاز در رده‌های اول تا چهارم قرار گرفتند.

در تک بازی گروه C، تیم ته جدولی آروبا در دیدار با جامائیکا با شکست سنگین 6 بر صفر زمین را ترک کرد.

با این نتیجه در جدول رده‌بندی جامائیکا با 12 امتیاز در رده اول قرار گرفت تا برای صعود به سطح یک تنها به یک امتیاز از دو بازی آینده نیاز داشته باشد و آروبا هم بدون امتیاز جایگاه چهارم را در اختیار دارد.

در سطح سه و از گروه A، جزایر ویرجین در جدال با باربادوس تن به شکست 4 بر صفر داد.

جزایر کیمن مقابل سنت مارتین به پیروزی یک بر صفر رسید.

در جدول رده‌بندی با نتایج بدست آمده، تیم‌های باربادوس، جزایر کیمن، سنت مارتین و جزایر ویرجین به ترتیب با 9، 9، 3 و 3 امتیاز در رده‌های اول تا چهارم قرار گرفتند.

از گروه C، آنگویلا در دیدار با پورتو ریکو 3 بر 2 شکست خورد و عدم صعودش به سطح 2 قطعی شد.

با این نتیجه در جدول رده‌بندی پورتو ریکو با 3 امتیاز در رده دوم قرار گرفت و آنگویلا هم بدون امتیاز جایگاه سوم را در اختیار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار